ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑ-ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ...
ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...
Κανένα σχεδόν όφελος στις ασφαλιστικές εταιρείες δεν πρόσφερε η αύξηση κατά 400.000 αυτοκίνητα του
ασφαλιζόμενου στόλου οχημάτων που σημειώθηκε το 2017 σε σύγκριση με το 2016 καθώς η παραγωγή ασφαλίστρων του κλάδου ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτων παρέμεινε στάσιμη.
Ειδικότερα το 2017, ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων αυξήθηκε κατά 399.546 αυτοκίνητα, από τα 5.609.211 στις 31/12/2016 στα 6.008.757 στις 31/12/2017 σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε πρόσφατα ο πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκίνητων της ΕΑΕΕ κ. Δημήτρης Ζορμπάς, σε εκδήλωση της Ένωσης.
ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...
Κανένα σχεδόν όφελος στις ασφαλιστικές εταιρείες δεν πρόσφερε η αύξηση κατά 400.000 αυτοκίνητα του
ασφαλιζόμενου στόλου οχημάτων που σημειώθηκε το 2017 σε σύγκριση με το 2016 καθώς η παραγωγή ασφαλίστρων του κλάδου ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτων παρέμεινε στάσιμη.
Ειδικότερα το 2017, ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων αυξήθηκε κατά 399.546 αυτοκίνητα, από τα 5.609.211 στις 31/12/2016 στα 6.008.757 στις 31/12/2017 σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε πρόσφατα ο πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκίνητων της ΕΑΕΕ κ. Δημήτρης Ζορμπάς, σε εκδήλωση της Ένωσης.
Την ίδια χρονιά η παραγωγή ασφαλίστρων στο κλάδο αστικής ευθύνης οχημάτων ανήλθε στα 732,2 εκατ. ευρώ αυξημένη 0,2% σε σύγκριση με το 2016. Αυτό σημαίνει ότι το μέσο ετήσιο εμπορικό ασφάλιστρο ανά αυτοκίνητο του κλάδου αστικής ευθύνης μειώθηκε στα 121,8 ευρώ από 130 ευρώ ένα χρόνο πριν.
Επίσης, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, η παραγωγή του κλάδου ασφάλισης οχημάτων (λοιπές πλην αστικής ευθύνης, ζημίες) σημείωσε αύξηση 8% στα 188,2 εκατ. ευρώ από τα 174 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Αυτό σημαίνει ότι το έσοδο του κλάδου ανά αυτοκίνητο αυξήθηκε κατά μόλις 35 ευρώ.
Ουσιαστικά δηλαδή το όφελος για τις εταιρείες ήταν ελάχιστο καθώς ο πόλεμος τιμών που εξακολουθεί να υφίσταται στην αγορά δεν προσφέρει επιπλέον έσοδα στις ασφαλιστικές. Πάντως πληθαίνουν οι φωνές για την ανάγκη αύξησης των ασφαλίστρων αφού και οι τεχνικοί δείκτες του κλάδου επιδεινώνονται. πηγή
Επίσης, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, η παραγωγή του κλάδου ασφάλισης οχημάτων (λοιπές πλην αστικής ευθύνης, ζημίες) σημείωσε αύξηση 8% στα 188,2 εκατ. ευρώ από τα 174 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Αυτό σημαίνει ότι το έσοδο του κλάδου ανά αυτοκίνητο αυξήθηκε κατά μόλις 35 ευρώ.
Ουσιαστικά δηλαδή το όφελος για τις εταιρείες ήταν ελάχιστο καθώς ο πόλεμος τιμών που εξακολουθεί να υφίσταται στην αγορά δεν προσφέρει επιπλέον έσοδα στις ασφαλιστικές. Πάντως πληθαίνουν οι φωνές για την ανάγκη αύξησης των ασφαλίστρων αφού και οι τεχνικοί δείκτες του κλάδου επιδεινώνονται. πηγή