Ο Όλαφ Μέλμπεργκ σε δηλώσεις που έκανε σε ΜΜΕ της Σουηδίας ανέφερε πως θεωρεί πολύ δύσκολο να συνεχίσει οπουδήποτε την καριέρα του μετά το πέρας του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακού. Στο μεταξύ στην Σάο Καετάνο επισημαίνουν πως έχουν μία πολύ καλή...



...πρόταση από τον Ολυμπιακό για τον Έλτον Μπραντάο.

Μέλμπεργκ για Ολυμπιακό και Εθνική!

Ο Όλαφ Μέλμπεργκ έδωσε συνέντευξη στο site expressen.se της Σουηδίας μιλώντας για τον Ολυμπιακό και όχι μόνο. «Τα πάντα είναι πολύ καλά. Η ομάδα μου συμπεριφέρεται πολύ καλά βοηθά εμένα και τους δικούς μου σε ό,τι και αν χρειαστούμε.

Εγώ έχω την ευκαιρία να αγωνίζομαι συνέχεια. Κατάφερα να διατηρώ καλά την υγεία μου και έτσι πήρα θέση βασικού από νωρίς. Είναι καλό που βρίσκομαι σε μια ομάδα που παίζει μόνο για τη νίκη. Δεν υπάρχει χρόνος για χαλάρωση», σχολίασε.

Σχετικά με την Εθνική Σουηδίας και τ' όσα διέρρευσαν για την αποχώρησή του απ' αυτήν τόνισε: «Έκανα κάποιες δηλώσεις μετά το τελευταίο παιχνίδι με την Δανία έγιναν λόγω της απογοήτευσης που ένιωσα. Τότε αισθάνθηκα πολύ άσχημα. Ακόμα δεν έχει αλλάξει κάτι. Το δέχτηκα.

Πλέον, εδώ στην Ελλάδα προσπαθώ να χαίρομαι κάθε παιχνίδι που παίζω. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στην ηλικία, όπου ξεκινάς να βλέπεις το τέλος να πλησιάζει. Είναι δύσκολο να ξέρω τι θα συμβεί σε δύο ή τρία χρόνια. Δεν γνωρίζω καν αν μπορέσω να αγωνιστώ στα τελικά του επόμενου Euro. Δεν έχω ιδέα».

Τέλος τόνισε πως «δε νομίζω να παίξω ξανά για την Ντέγκερφορς ή την ΑΙΚ. Βέβαια, ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί στη συνέχεια. Προς το παρόν προσπαθώ να χαίρομαι το κάθε αγώνα. Έχω ακόμα τρία χρόνια συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και όταν ολοκληρωθεί θα είναι 34,35 ετών. Δεν νομίζω ότι θα μπορώ να συνεχίσω για περισσότερο».

Δεν ξέρω το τι θα κάνω όταν τελειώσω την καριέρα μου. Ήμουν στο εξωτερικό για πολλά χρόνια. Έχει πλεονεκτήματα να ζεις μακριά από τη χώρα σου. Σίγουρα, όμως, δεν νιώθω το ίδιο όπως όταν έφυγα από τη Σουηδία για πρώτη φορά. Τότε ένιωθα άσχημα. Έχασα του φίλους, την οικογένειά μου, το φαγητό και πολλά άλλα. Αυτές οι ανάγκες όμως δεν κράτησαν πολύ. Μέχρι στιγμής χαίρομαι που είμαι στην Ελλάδα και περνάω πολύ καλά».

Ολυμπιακός και Μπραντάο...

Από την μεριά του ο πρόεδρος της Σάο Καετάνο, Νάιρο Φερέιρα επισήμανε ότι ο Ολυμπιακός έχει κάνει μία πολύ καλή πρόταση για τον φορ, Έλτον Μπραντάο. «Κατά την γνώμη μου είναι απίθανη την παραμονή του Έλτον Μπραντάο στη Βάσκο Ντα Γκάμα γιατί έχουμε δεχθεί δύο πολύ καλές προτάσεις από την Ευρώπη.

Ο Ολυμπιακός έχει κάνει τη μία και η Σαχτάρ Ντόνετσκ την άλλη. Εμείς απλά δεν έχουμε πάρει ακόμη την τελική μας απόφαση. Στις 6 Ιανουαρίου θα έρθει εκπρόσωπός του Ολυμπιακού να συζητήσουμε και να ξεκαθαρίσει η κατάσταση», τόνισε σχετικά.

 
Top