Συνάντηση επιχειρηματικής συνεργασίας είχαν στον Πειραιά από την Wallenlus Wilhelmsen Logistics (WWL) οι κ.κ. Ε. Noklebye (President-Head of Region Europe), N. Bryan (Vice President), Jensen (Ναυτιλία/ Μεταφόρτωση), από την Eugenidis Group ο κ. Δ. Πετρέλλης (CEO), και από το Σκανδιναυικό Πρακτορείο οι κ.κ. Ι. Τζαβάρας (Δ/νων Σύμβουλος), Γ. Ξυδέας (Οperation Manager) με τον Ο.Λ.Π. και την Ο.Λ.Π. Logistics. με κεντρικό θέμα τη συνεργασία τους σε θέματα βιομηχανίας μεταφοράς οχημάτων.
Το Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. έχει ήδη αποφασίσει στα πλαίσια του επανασχεδιασμού του εμπορικού λιμένα Ηρακλέους, τη δημιουργία άμεσα ενιαίου car-terminal 145.000 τ.μ. ενώ μετά τις αλλαγές που θα γίνουν στον προβλήτα Γ2, θα δημιουργηθεί ένα ακόμα terminal 150.000 τ.μ.
Ήδη την 1η Φεβρουαρίου 2011 ξεκινάει η κατασκευή του ενιαίου car-terminal στο Ικόνιο έκτασης 145.000 τ.μ., το οποίο θα δοθεί προς χρήση την 1η Απριλίου 2011.
Πρέπει να υπογραμμισθεί ότι στο νέο ενιαίο car-terminal εγκαθίσταται μέχρι το τέλος του 2011 ο νέος επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός μεταφοράς φορτίων και οχημάτων, ενώ στις νέες αποβάθρες θα εξυπηρετούνται δύο επιπλέον μεγάλα πλοία μεταφοράς οχημάτων.
Όπως έγινε γνωστό από τον Ο.Λ.Π το transit μεταφορικό φορτίο οχημάτων ανήλθε το 2010 σε 246.802 οχήματα, έναντι 103.166 του 2009, σημειώνοντας παρά την κρίση, αύξηση 139,2%.
Ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης υπογράμμισε ότι «το 2011 θα είναι έτος αναμόρφωσης τόσο της κρουαζιέρας, όσο και του car terminal, δύο τομέων πλέον για τον Ο.Λ.Π υψηλής προτεραιότητας και μετά από χρόνια κερδοφορίας.
Στον χώρο του car terminal, ο Πειραιάς, όπως προκύπτει από τις οικονομικές μας μελέτες, θα μετατραπεί στο σημαντικότερο λιμάνι μεταφοράς transit οχημάτων της Μεσογείου για πολλούς προορισμούς, κυρίως όμως της Ασίας, αφού δεδομένων των τιμών των καυσίμων, ο Πειραιάς είναι το πλέον οικονομικό λιμάνι μετά το Σουέζ, τόσο για φορτία προς την Ευρώπη και τη Β. Αφρική, όσο και για τη Μαύρη Θάλασσα».