Να επανεξεταστεί άμεσα η σκοπιμότητα επανασύστασης του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ΥΕΝ ζητεί με επιστολή του στον Πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ)
Μπορεί στην πρόσοψή του το κτήριο της Ακτή Βασιλειάδη να φέρει την επιγραφή «Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος» μετά από πρόσφατη και αιφνιδιαστική κατά ορισμένους συναδέλφους του, απόφαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Χρήστου Παπουτσή, όμως οι συλλογικοί φορείς της ναυτιλίας αναμένουν να ξαναδούν την παλιά επιγραφή Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας αλλά και την....
επανασύνδεση του Λιμενικού Σώματος με την ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία.
Να επανεξεταστεί άμεσα η σκοπιμότητα επανασύστασης του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ΥΕΝ , ζητεί με επιστολή του στον Πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), τονίζοντας ότι μια τέτοια ενέργεια μόνο θετικά αποτελέσματα θα φέρει, τα οποία τη σημερινή ιδιαίτερα περίοδο είναι τόσο χρήσιμα και αναγκαία.
Μία ημέρα μετά τη συνάντηση αντιπροσωπείας της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, στην οποία συζητήθηκε και το θέμα του Λιμενικού Σώματος, ο ΣΕΕΝ στην επιστολή που υπογράφει ο πρόεδρος, Μάρκος Φόρος, και κοινοποιείται στον υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο και στον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρη Παμπούκη, επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, ότι για τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας υπάρχει ανάγκη καθημερινής επικοινωνίας με όλες τις υπηρεσίες της διοίκησης και αυτό εξυπηρετείται μόνο εφόσον υπάγονται σε ένα φορέα, όπως συνέβαινε πριν από την κατάργηση του ΥΕΝ.
Σύμφωνα με το ΣΕΕΝ, ενώ η κυβέρνηση προτίθεται να ζητήσει τη συνδρομή του ελληνικού εφοπλισμού για να προχωρήσει το σχέδιο για την ανάπτυξη του Πειραιά σε Διεθνές Ναυτιλιακό Κέντρο, την ίδια στιγμή «με την κατάργηση του πρώην υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και κυρίως την απογύμνωσή του από το Λιμενικό Σώμα υπονομεύεται ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που είχε η ελληνική ναυτιλία, εδώ και πολλές δεκαετίες».
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι στις προθέσεις σας είναι πράγματι η στήριξη της εμπορικής ναυτιλίας. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι ο φορέας της ναυτιλίας δεν ζητάει ανταποδοτικότητα και είναι μεγάλο λάθος σε όποιον πιστεύει ότι ο Ελληνας εφοπλιστής ζητάει κάτι. Η ελληνική ναυτιλία είναι γνωστό ότι μόνο προσφέρει και το μόνο που ζητάει είναι να υπάρχει ένας ενιαίος φορέας που θα μπορεί να αντιμετωπίζει όλα τα θέματα σε 24ωρη βάση χωρίς διακοπή, όπως συνέβαινε παλαιότερα, σημειώνει ο ΣΕΕΝ.
Ο Σύνδεσμος αναφέρεται ακόμη στην ανάγκη να επανασυνδεθεί η ναυτιλία με το Λιμενικό, τονίζοντας ότι «οι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος διαθέτουν εξειδικευμένη τεχνική εμπειρία και υπηρεσιακή τεχνογνωσία, ενώ συνδυάζουν τα ακαδημαϊκά προσόντα με τη στρατιωτική πειθαρχία, οργάνωση και λειτουργία, συστατικά τα οποία στην πράξη έχουν αποδειχθεί επαρκή, αλλά και κατάλληλα για τη στελέχωση και διοίκηση του διοικητικού φορέα της ναυτιλίας, ενώ παράλληλα έχουν αναγνωριστεί από τους ίδιους τους φορείς και εκπροσώπους της ναυτιλιακής βιομηχανίας, τόσο του εφοπλισμού όσο και της ναυτεργασίας».
Στην επιστολή υπογραμμίζεται ακόμη ότι και σε διεθνές επίπεδο η διαμόρφωση της τεχνικής ναυτιλιακής νομοθεσίας και των εξειδικευμένων δράσεων αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα μιας ενιαίας προσέγγισης για το σύνολο των επιμέρους τομέων της ναυτιλιακής δραστηριότητας, σύμφωνα με το ανάλογο οργανωτικό μοντέλο, το οποίο ακολουθείται από τις ΗΠΑ (US Coast Guard).
http://www.naftemporiki.gr/
επανασύνδεση του Λιμενικού Σώματος με την ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία.
Να επανεξεταστεί άμεσα η σκοπιμότητα επανασύστασης του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ΥΕΝ , ζητεί με επιστολή του στον Πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), τονίζοντας ότι μια τέτοια ενέργεια μόνο θετικά αποτελέσματα θα φέρει, τα οποία τη σημερινή ιδιαίτερα περίοδο είναι τόσο χρήσιμα και αναγκαία.
Μία ημέρα μετά τη συνάντηση αντιπροσωπείας της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, στην οποία συζητήθηκε και το θέμα του Λιμενικού Σώματος, ο ΣΕΕΝ στην επιστολή που υπογράφει ο πρόεδρος, Μάρκος Φόρος, και κοινοποιείται στον υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο και στον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρη Παμπούκη, επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, ότι για τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας υπάρχει ανάγκη καθημερινής επικοινωνίας με όλες τις υπηρεσίες της διοίκησης και αυτό εξυπηρετείται μόνο εφόσον υπάγονται σε ένα φορέα, όπως συνέβαινε πριν από την κατάργηση του ΥΕΝ.
Σύμφωνα με το ΣΕΕΝ, ενώ η κυβέρνηση προτίθεται να ζητήσει τη συνδρομή του ελληνικού εφοπλισμού για να προχωρήσει το σχέδιο για την ανάπτυξη του Πειραιά σε Διεθνές Ναυτιλιακό Κέντρο, την ίδια στιγμή «με την κατάργηση του πρώην υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και κυρίως την απογύμνωσή του από το Λιμενικό Σώμα υπονομεύεται ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που είχε η ελληνική ναυτιλία, εδώ και πολλές δεκαετίες».
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι στις προθέσεις σας είναι πράγματι η στήριξη της εμπορικής ναυτιλίας. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι ο φορέας της ναυτιλίας δεν ζητάει ανταποδοτικότητα και είναι μεγάλο λάθος σε όποιον πιστεύει ότι ο Ελληνας εφοπλιστής ζητάει κάτι. Η ελληνική ναυτιλία είναι γνωστό ότι μόνο προσφέρει και το μόνο που ζητάει είναι να υπάρχει ένας ενιαίος φορέας που θα μπορεί να αντιμετωπίζει όλα τα θέματα σε 24ωρη βάση χωρίς διακοπή, όπως συνέβαινε παλαιότερα, σημειώνει ο ΣΕΕΝ.
Ο Σύνδεσμος αναφέρεται ακόμη στην ανάγκη να επανασυνδεθεί η ναυτιλία με το Λιμενικό, τονίζοντας ότι «οι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος διαθέτουν εξειδικευμένη τεχνική εμπειρία και υπηρεσιακή τεχνογνωσία, ενώ συνδυάζουν τα ακαδημαϊκά προσόντα με τη στρατιωτική πειθαρχία, οργάνωση και λειτουργία, συστατικά τα οποία στην πράξη έχουν αποδειχθεί επαρκή, αλλά και κατάλληλα για τη στελέχωση και διοίκηση του διοικητικού φορέα της ναυτιλίας, ενώ παράλληλα έχουν αναγνωριστεί από τους ίδιους τους φορείς και εκπροσώπους της ναυτιλιακής βιομηχανίας, τόσο του εφοπλισμού όσο και της ναυτεργασίας».
Στην επιστολή υπογραμμίζεται ακόμη ότι και σε διεθνές επίπεδο η διαμόρφωση της τεχνικής ναυτιλιακής νομοθεσίας και των εξειδικευμένων δράσεων αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα μιας ενιαίας προσέγγισης για το σύνολο των επιμέρους τομέων της ναυτιλιακής δραστηριότητας, σύμφωνα με το ανάλογο οργανωτικό μοντέλο, το οποίο ακολουθείται από τις ΗΠΑ (US Coast Guard).
http://www.naftemporiki.gr/