Όπως φαίνεται, μπορεί ο Δήμος του Πειραιά να θεωρείται από όλους και όλες ως πτωχευμένος, όμως Λεφτά Υπάρχουν για άχρηστες και "άσκοπες" διαφημιστικές καταχωρήσεις!
 
Πιο συγκεκριμένα, οι στενοί συνεργάτες του Γιάννη Μώραλη, έκριναν σκόπιμο να εισηγηθούν στον Δήμαρχο Πειραιά, να διαφημιστεί η πόλη του Πειραιά στους Έλληνες!
 
Και μάλιστα σε ένα άγνωστο περιοδικό στο ευρύ κοινό...
 
Μάλιστα η ολοσέλιδη καταχώρηση κοστολογήθηκε στα 5.000 ευρώ!
 
Το θέμα θα συζητηθεί στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά έχει συμπεριληφθεί στην ημερήσια διάταξη το 26ο θέμα που αφορά :

 «Έγκριση  ποσού  4.960,00 € (συμπ/μου ΦΠΑ) για την τουριστική  προβολή του  Δήμου Πειραιά, με την δημοσίευση ολοσέλιδης τετράχρωμης διαφημιστικής καταχώρησης, στην προνομιούχο σελίδα στο Περιοδικό  ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και διάθεση της σχετικής πίστωσης».
"Χρήμα και Τουρισμός"
Το μηνιαίο τουριστικό και οικονομικό περιοδικό "Χρήμα & Τουρισμός" ομολογούμε πως δεν είχαμε την τύχη να το γνωρίζουμε (το σίγουρο είναι ότι έχει πολύ καλό εμπορικό/ διαφημιστικό τμήμα), όπως φανταζόμαστε πως θα αγνοούν οι περισσότεροι από τους δημοτικούς συμβούλους που θα κληθούν να εγκρίνουν ή όχι το συγκεκριμένο ποσόν (4.960 ευρώ) για μια διαφημιστική καταχώρηση. 
Αναμένουμε να δούμε την αντίδραση της Αντιπολίτευσης στο εν λόγω θέμα!
ΥΓ: 1. Νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα μέχρι σήμερα!
2. Θα θέλαμε να γνωρίζουμε δυο πράγματα για την ιστορία του περιοδικού και τις πωλήσεις που καταγράφει!

 
Top