Ο Βαγγέλης Μάντζαρης θυμήθηκε... τα χρόνια που έπαιζε με την φανέλα του Περιστερίου και μίλησε για την όμορφη σχέση που έχει με τον αδελφό του, Αντώνη.

Το «Euroleague Basketball Magazine» φιλοξένησε τον παίκτη του Ολυμπιακού που μίλησε για την σχέση που έχει με τον μεγαλύτερο αδελφό του Αντώνη.

«Την πρώτη φορά που έπαιξα στην ανδρική ομάδα του Περιστερίου, ο αδελφός μου έπαιζε εκεί ήδη τρία χρόνια οπότε ήταν εύκολο για μένα να βρω τα... βήματά μου και να νιώσω σαν στο σπίτι μου. Υπήρχαν καλοί παίκτες εκεί, οπότε ήμουν αγχωμένος στον πρώτο μου χρόνο, γιατί ήμουν μικρός νομίζω 15 ετών. Ο αδελφός μου με έκανε να νιώσω σαν στο σπίτι μου. Ήμασταν μαζί στο σπίτι, μαζί και μετά στο γήπεδο κι ήταν σαν να ήμουν και στο γήπεδο στο σπίτι μου.

Κάθε καλοκαίρι, όποτε δεν είχαμε υποχρεώσεις στην Εθνική κάναμε προπονήσεις μαζί. Εκτός από αδελφός, είναι και φίλος. Έχουμε κι έναν μεγαλύτερο αδελφό που μας ώθησε στο μπάσκετ».

Μετά το Περιστέρι έκανε το μεγάλο βήμα και... μετακόμισε στον Θρύλο: «Ήταν δύσκολο για μένα γιατί μεγάλωσα στο Περιστέρι κι άφησα τον αδελφό μου και φίλους. Όταν ήρθα στον Ολυμπιακό όμως βρήκα τους φίλους μου από την Εθνική. Τον Σλούκα, τον Κατσίβελη, τον Παπανικολάου. Και με έκαναν να νιώσω άνετα και τώρα εδώ είναι το σπίτι μου.

Ο Αντώνης μου είπε ότι όταν παίζω είναι περισσότερο εκείνος αγχωμένος. Θέλει να γίνει προπονητής κι όταν έχω χρόνο πηγαίνω μαζί του και τον βοηθάω! Κι εκείνος με βλέπει. Μου δίνει συμβουλές, μου λέει τι πρέπει να βελτιώσω. Είναι ο πρώτος άνθρωπος που μιλάω μετά τα παιχνίδια. Με έχει βοηθήσει πολύ στη ζωή μου».

Δείτε το απόσπασμα στο 16:36 του βίντεο:



http://olympiacos-blog.blogspot.com/2016/02/blog-post772.html
 
Top