Στον Πειραιά σήμερα 29η Μαρτίου 2013, στο Παλαιό Ακροπόλ, συγκεντρωθήκαμε κάτοικοι και επαγγελματίες και μετά από ενημέρωση και συζήτηση σχετικά με τη σχεδιαζόμενη καταστροφική διέλευση του τραμ-τραίνου στο κέντρο του Πειραιά αποφασίσαμε τα παρακάτω:
1.    Στη Φρικτή περίπτωση που αρχίσουν οι παρεμβάσεις και τα σκαψίματα των εργολάβων, να συνεχίσουμε και να εντείνουμε κάθε μορφής αγώνα εναντίον του τραμ-τραίνου, με τελικό στόχο την απομάκρυνσή του.
2.    Να προφυλάξουμε την περιουσία μας (οικία, επιχείρηση, καταστήματα) από τις παρεμβάσεις των εργολάβων, αλλά και από τις άλλες παρενέργειες του τραμ τραίνου και μάλιστα σε μια περίοδο που η οικονομική εξαθλίωση γονατίζει τους πολίτες.
3.    Να προσφεύγουμε στη Δικαιοσύνη ζητώντας κάθε είδους αποζημιώσεις από την «ΣΤΑΣΥ ΑΕ», διάδοχο της «ΤΡΑΜ ΑΕ», και από όποιον άλλο υπεύθυνο, ενδεικτικά για τη:Μείωση της εμπορικής και λειτουργικής αξίας των ακινήτων. Τα απολεσθέντα κέρδη των επιχειρήσεών μας ή ακόμα και το κλείσιμο κάποιων από αυτές.
Γνωρίζουμε ότι από όπου πέρασε το τραμ-τραίνο απαξίωσε τα ακίνητα, μείωσε ως τον μηδενισμό, την  εμπορική κίνηση· τροποποίησε προς το χειρότερο  τον Συγκοινωνιακό Ιστό της πόλης, καθιστώντας τον μη λειτουργικό, με συνέπεια την απαξίωση περιοχών φτάνοντας μέχρι την ερήμωσή τους.
Εμείς παράλληλα με τον αγώνα για την απομάκρυνσή του θα διεκδικήσουμε αποζημιώσεις και απευθυνόμαστε σε ομάδα δικηγόρων, οικονομολόγων και μεσιτών για την προώθηση των προσφυγών.

Επισημαίνουμε τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες των εκλεγμένων: ΦΑΣΟΥΛΑ, ΔΡΙΤΣΑ, ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ, ΜΙΧΑ (με τη ψήφο και τα μνημόνιά τους) καθώς και των τεχνοκρατών: ΠΟΛΥΖΟΥ ΚΑΙ ΜΠΕΛΑΒΙΛΑ. Οι προαναφερόμενοι θα έχουν διπλή την ευθύνη για την καταστροφή της πόλης του Πειραιά, στην εφιαλτική περίπτωση που το τραμ-τραίνο μπει στον πόλη μας. Σε αντίθεση με ευρωπαϊκές πόλεις όπως στο Ίλινγκ, όπου Τοπική Αυτοδιοίκηση και τεχνοκράτες αγωνίστηκαν και έδιωξαν το τραμ.

Πόσα περισσότερα εκτός από τα 259.000.000 που απωλέσθηκαν από το αρχικό κεφάλαιο της τότε «ΤΡΑΜ ΑΕ» θα πληρώσει ο φορολογούμενος πολίτης για το απαρχαιωμένο τραμ-τραίνο που κυκλοφορεί άδειο; Τα χρήματα να δοθούν σε Μετρό, Τρόλεϊ, Λεωφορεία.

Για τη Συντονιστική Επιτροπή:
·        Ανουσάκης Γιάννης (αντιπρόεδρος του ΙΝΚΑ)
·        Αρτεμάκης Νίκος (δημότης και κάτοικος Πειραιά)
·        Δεληνταδάκης Μπάμπης (ειδικός γραμματέας του ΙΝΚΑ)
·        Μπουγάς Μπάμπης (τ. αντιδήμαρχος Πειραιά)
·        Σπυράκης Γιάννης (τ. αντιδήμαρχος Πειραιά & πρόεδρος του Συνδέσμου Προστασίας Περιβάλλοντος Πειραιά)
 
Top