Διατηρήθηκε και τον Απρίλιο ο υψηλός ρυθμός ανάπτυξης της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Cosco Shipping Ports, μητρικής του ΟΛΠ, κατά τον προηγούμενο μήνα διακινήθηκαν συνολικά 339.400 εμπορευματοκιβώτια, μέγεθος που συνιστά αύξηση της τάξεως του 14,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Παράλληλα, κατά το διάστημα του φετινού πρώτου τετραμήνου (Ιανουάριος – Απρίλιος) έχουν διακινηθεί 1,34 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, μέγεθος που είναι 18,7% υψηλότερο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Υπενθυμίζεται ότι στο σύνολο του 2009, από το λιμάνι του Πειραιά είχαν διακινηθεί μόλις 665.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ το 2010, το πρώτο πλήρες έτος παρουσίας της Cosco, μέσω της θυγατρικής ΣΕΠ Α.Ε. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά), το σχετικό μέγεθος είχε ήδη αυξηθεί σε 1,1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως.
To 2017 και από τους τρεις προβλήτες του ΟΛΠ διακινήθηκαν συνολικά 4,14 εκατ. εμπορευματοκιβώτια (πρόκειται για ιστορικά υψηλή επίδοση), σύμφωνα με στοιχεία που ανέφερε στο πλαίσιο του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, η κ. Χριστίνα Μπαμπουλάκη, αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Στρατηγικού Σταθμού και Μάρκετινγκ του ΟΛΠ. Μάλιστα, το σχετικό μέγεθος θα μπορούσε να ήταν ακόμα υψηλότερο αν ο προβλήτας Ι ήταν πλήρως λειτουργικός. Η άνοδος της σχετικής δραστηριότητας αποδίδεται τόσο στη στρατηγική θέση του ελληνικού λιμανιού (πρόκειται για το πρώτο μεγάλο λιμάνι μετά τη Διώρυγα του Σουέζ), όσο και στο ότι πλέον διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο τροφοδοτικών γραμμών (feeder services) πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για όλα τα κοντινά λιμάνια της Μεσογείου, της Μαύρης Θάλασσας και της Αδριατικής, εξυπηρετώντας τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες και συμμαχίες, μέσω των κατάλληλων υποδομών.
Η κ. Μπαμπουλάκη αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και στην επισκευή των υποδομών του προβλήτα Ι, σημειώνοντας πως, με την ολοκλήρωση του έργου, θα διασφαλιστεί η μέγιστη δυναμικότητα του προβλήτα, θα αποφευχθούν φθορές στον μηχανολογικό εξοπλισμό και θα αναβαθμιστεί η δυνατότητα στοιβασίας σε 5+1 εμπορευματοκιβώτια, μεγιστοποιώντας με τον τρόπο αυτό την αποδοτικότητά του. Παράλληλα, προανήγγειλε και την προμήθεια πρόσθετου εξοπλισμού, όπως νέες γερανογέφυρες φορτοεκφόρτωσης, μία γερανογέφυρα στοιβασίας, ανανέωση του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού για τους υφιστάμενους υποσταθμούς και πληροφοριακά συστήματα. Επίσης, η υπεύθυνη του ΟΛΠ γνωστοποίησε ότι θα κατασκευαστεί μία νέα, σύγχρονη αποθήκη 47.500 τ.μ. πίσω από τον Σταθμό Διακίνησης Αυτοκινήτων. Μέσω της υπόγειας οδικής σύνδεσης με τον Σταθμό Διακίνησης Αυτοκινήτων, θα επιτρέπει την ενοποίηση τελωνειακού καθεστώτος σε ελεύθερη ζώνη, παρέχοντας όλα τα προνόμια απλούστευσης διαδικασιών με εξοικονόμηση χρόνου και κόστους.
Οσον αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, σημειώθηκε ότι ο Πειραιάς συνδέεται πλέον με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, διαθέτοντας δικό του τερματικό σταθμό, από τον οποίο ήδη εκτελούνται αρκετά δρομολόγια, σε εβδομαδιαία βάση, προς τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.
Πηγή Πληροφοριών: Καθημερινή
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Cosco Shipping Ports, μητρικής του ΟΛΠ, κατά τον προηγούμενο μήνα διακινήθηκαν συνολικά 339.400 εμπορευματοκιβώτια, μέγεθος που συνιστά αύξηση της τάξεως του 14,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Παράλληλα, κατά το διάστημα του φετινού πρώτου τετραμήνου (Ιανουάριος – Απρίλιος) έχουν διακινηθεί 1,34 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, μέγεθος που είναι 18,7% υψηλότερο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Υπενθυμίζεται ότι στο σύνολο του 2009, από το λιμάνι του Πειραιά είχαν διακινηθεί μόλις 665.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ το 2010, το πρώτο πλήρες έτος παρουσίας της Cosco, μέσω της θυγατρικής ΣΕΠ Α.Ε. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά), το σχετικό μέγεθος είχε ήδη αυξηθεί σε 1,1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως.
To 2017 και από τους τρεις προβλήτες του ΟΛΠ διακινήθηκαν συνολικά 4,14 εκατ. εμπορευματοκιβώτια (πρόκειται για ιστορικά υψηλή επίδοση), σύμφωνα με στοιχεία που ανέφερε στο πλαίσιο του 2ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, η κ. Χριστίνα Μπαμπουλάκη, αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Στρατηγικού Σταθμού και Μάρκετινγκ του ΟΛΠ. Μάλιστα, το σχετικό μέγεθος θα μπορούσε να ήταν ακόμα υψηλότερο αν ο προβλήτας Ι ήταν πλήρως λειτουργικός. Η άνοδος της σχετικής δραστηριότητας αποδίδεται τόσο στη στρατηγική θέση του ελληνικού λιμανιού (πρόκειται για το πρώτο μεγάλο λιμάνι μετά τη Διώρυγα του Σουέζ), όσο και στο ότι πλέον διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο τροφοδοτικών γραμμών (feeder services) πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για όλα τα κοντινά λιμάνια της Μεσογείου, της Μαύρης Θάλασσας και της Αδριατικής, εξυπηρετώντας τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες και συμμαχίες, μέσω των κατάλληλων υποδομών.
Η κ. Μπαμπουλάκη αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και στην επισκευή των υποδομών του προβλήτα Ι, σημειώνοντας πως, με την ολοκλήρωση του έργου, θα διασφαλιστεί η μέγιστη δυναμικότητα του προβλήτα, θα αποφευχθούν φθορές στον μηχανολογικό εξοπλισμό και θα αναβαθμιστεί η δυνατότητα στοιβασίας σε 5+1 εμπορευματοκιβώτια, μεγιστοποιώντας με τον τρόπο αυτό την αποδοτικότητά του. Παράλληλα, προανήγγειλε και την προμήθεια πρόσθετου εξοπλισμού, όπως νέες γερανογέφυρες φορτοεκφόρτωσης, μία γερανογέφυρα στοιβασίας, ανανέωση του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού για τους υφιστάμενους υποσταθμούς και πληροφοριακά συστήματα. Επίσης, η υπεύθυνη του ΟΛΠ γνωστοποίησε ότι θα κατασκευαστεί μία νέα, σύγχρονη αποθήκη 47.500 τ.μ. πίσω από τον Σταθμό Διακίνησης Αυτοκινήτων. Μέσω της υπόγειας οδικής σύνδεσης με τον Σταθμό Διακίνησης Αυτοκινήτων, θα επιτρέπει την ενοποίηση τελωνειακού καθεστώτος σε ελεύθερη ζώνη, παρέχοντας όλα τα προνόμια απλούστευσης διαδικασιών με εξοικονόμηση χρόνου και κόστους.
Οσον αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, σημειώθηκε ότι ο Πειραιάς συνδέεται πλέον με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, διαθέτοντας δικό του τερματικό σταθμό, από τον οποίο ήδη εκτελούνται αρκετά δρομολόγια, σε εβδομαδιαία βάση, προς τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.
Πηγή Πληροφοριών: Καθημερινή