Περισσότεροι από 7.000 θεατές όλων των ηλικιών παρακολούθησαν στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά το Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020).
To πρόγραμμα πραγματοποιείται στη διάρκεια τριών μηνών (Μάρτιος –Απρίλιος – Μάϊος) και ολοκληρώνεται με παραστάσεις και θεατρικά αναλόγια ανοιχτό στο κοινό με ελεύθερη είσοδο.
Από τη Δευτέρα 7 Μαΐου έως τη Πέμπτη 31 Μαΐου, το κοινό μπορεί να δει τις παραστάσεις των τριών έργων μέσω των οποίων υλοποιήθηκε το πρόγραμμα – «Αυλή των Θαυμάτων» του Ιάκωβου Καμπανέλλη σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, το «Ενυδρείο» του Κώστα Μουρσελά, σε σκηνοθεσία Άσπας Τομπούλη και την «Πείνα», ένα σύγχρονο έργο του συγγραφέα Χαράλαμπου Γιάννου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη– αλλα και θεατρικά αναλόγια τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά.
Θυμίζουμε ότι Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020), είχε στόχο την γνωριμία και την εξοικείωση με τη θεατρική πράξη μέσα από ανοιχτές πρόβες και όχημα τρία σύγχρονα έργα σημαντικών Ελλήνων συγγραφέων: Αυλή των Θαυμάτων του Ιάκωβου Καμπανέλλη σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, το Ενυδρείο του Κώστα Μουρσελά, σε σκηνοθεσία Άσπας Τομπούλη. και την Πείνα, ένα σύγχρονο έργο του συγγραφέα Χαράλαμπου Γιάννου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη.
Μαθητές, εκπαιδευτικοί και ενήλικες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον το «χτίσιμο» μιας θεατρικής παράστασης , μυήθηκαν στα μυστικά του ανεβάσματος ενός έργου, συνομίλησαν με τους συντελεστές , ανακάλυψαν τον μηχανισμό της θεατρικής πράξης εκ των έσω, μπήκαν εντέλει στα άδυτα του θεάτρου με συνοδοιπόρους συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, σκηνογράφους, ενδυματολόγους, φωτιστές.
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά χάρη στο τριετές Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020), επιμένοντας σε μια κοινωνική πολιτική η οποία θέλει ένα θέατρο ανοιχτό στην κοινωνία, στον πολίτη της ευρύτερης περιφέρειας του και όχι μόνο, άνοιξε τις πόρτες του στο μεγάλο κοινό κάθε ηλικίας , κάνοντας ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για τη θεατρική εκπαίδευση.
To πρόγραμμα πραγματοποιείται στη διάρκεια τριών μηνών (Μάρτιος –Απρίλιος – Μάϊος) και ολοκληρώνεται με παραστάσεις και θεατρικά αναλόγια ανοιχτό στο κοινό με ελεύθερη είσοδο.
Από τη Δευτέρα 7 Μαΐου έως τη Πέμπτη 31 Μαΐου, το κοινό μπορεί να δει τις παραστάσεις των τριών έργων μέσω των οποίων υλοποιήθηκε το πρόγραμμα – «Αυλή των Θαυμάτων» του Ιάκωβου Καμπανέλλη σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, το «Ενυδρείο» του Κώστα Μουρσελά, σε σκηνοθεσία Άσπας Τομπούλη και την «Πείνα», ένα σύγχρονο έργο του συγγραφέα Χαράλαμπου Γιάννου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη– αλλα και θεατρικά αναλόγια τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά.
Θυμίζουμε ότι Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020), είχε στόχο την γνωριμία και την εξοικείωση με τη θεατρική πράξη μέσα από ανοιχτές πρόβες και όχημα τρία σύγχρονα έργα σημαντικών Ελλήνων συγγραφέων: Αυλή των Θαυμάτων του Ιάκωβου Καμπανέλλη σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, το Ενυδρείο του Κώστα Μουρσελά, σε σκηνοθεσία Άσπας Τομπούλη. και την Πείνα, ένα σύγχρονο έργο του συγγραφέα Χαράλαμπου Γιάννου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη.
Μαθητές, εκπαιδευτικοί και ενήλικες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον το «χτίσιμο» μιας θεατρικής παράστασης , μυήθηκαν στα μυστικά του ανεβάσματος ενός έργου, συνομίλησαν με τους συντελεστές , ανακάλυψαν τον μηχανισμό της θεατρικής πράξης εκ των έσω, μπήκαν εντέλει στα άδυτα του θεάτρου με συνοδοιπόρους συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, σκηνογράφους, ενδυματολόγους, φωτιστές.
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά χάρη στο τριετές Πρόγραμμα «Δημιουργία και καθιέρωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά του Φεστιβάλ «Η δυναμική του Ελληνικού Λόγου στο Θέατρο» (2018-2020), επιμένοντας σε μια κοινωνική πολιτική η οποία θέλει ένα θέατρο ανοιχτό στην κοινωνία, στον πολίτη της ευρύτερης περιφέρειας του και όχι μόνο, άνοιξε τις πόρτες του στο μεγάλο κοινό κάθε ηλικίας , κάνοντας ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για τη θεατρική εκπαίδευση.