«Έξαλλος» εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο προπονητής της Εθνικής ομάδας πόλο Ανδρών, Θοδωρής Βλάχος, όσον αφορά τις συνθήκες προετοιμασίας του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος.

«Το ότι έχουμε φτάσει να διεκδικούμε τρία μετάλλια σε συνεχόμενες μεγάλες διοργανώσεις είναι κάτι που δείχνει από μόνο του πως έχουμε θέσει ψηλά τον πήχη των προσδοκιών. Θέλουμε να παραμείνουμε εκεί που είμαστε ή να φτάσουμε και ακόμη ψηλότερα. Αγωνιστικά είμαι ευχαριστημένος από την ομάδα μου. Μόνο στο ξεκίνημα δύο παιχνιδιών δεν πήγαμε καλά και στο ένα μας στοίχισε την παρουσία στον τελικό. Συνολικά η εικόνα που παρουσιάσαμε ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική. Πλέον δεν υπάρχει σύνδρομο κατωτερότητας και τα παιδιά πιστεύουν πως μπορούν να κερδίσουν τον οποιονδήποτε αντίπαλο. Ίσως αυτό είναι το σημαντικότερο που έχουμε καταφέρει με αυτές τις επιτυχίες.

Είμαι πραγματικά εκνευρισμένος γι αυτά που έχουμε συναντήσει αυτές τις ημέρες που γυρίσαμε. Είναι οι χειρότερες συνθήκες προετοιμασίας που είχε ποτέ εθνική ομάδα, από την εποχή που ήμουν εγώ παίκτης. Είναι απαράδεκτο για μια ομάδα που είναι τρίτη στον κόσμο. Χθες πήγαμε σε μια πισίνα – αυτή του Ζαππείου -, της οποίας τα νερά είναι πιο βρώμικα σε σχέση με του λιμανιού του Πειραιά! Παρ όλα αυτά συνεχίζουμε τη δουλειά. Θέλω να προασπίσω κάποια πράγματα για τους αθλητές μου. Ζητάμε πολλά πράγματα από αυτούς, αλλά πρέπει κάποια πράγματα να είναι δεδομένα και να τους τα παρέχουμε. Κάποιοι κρύβονται πίσω από το δάχτυλο της οικονομικής κρίσης και έχουν ισοπεδώσει τα πάντα στο βωμό της. Έχουμε προκριθεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες από πέρσι στις 9 Αυγούστου και ψάχνουμε πισίνα για να κάνουμε προπόνηση. Σήμερα (προχθες) θα πάμε στον Αγ. Κοσμά να δούμε τις εκεί συνθήκες».

 
Top