«Το επιστέγασμα των προσπαθειών»!

Διαβάστε τι δήλωσαν στο osfp.gr οι θριαμβευτές αθλητές και προπονητές του τμήματος Πυγμαχίας του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και τη συνολική παρουσία στη διοργάνωση  σε Άνδρες και Γυναίκες.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Λειβάδης: «Το επιστέγασμα των προσπαθειών»
Ο επικεφαλής προπονητής του τμήματος Πυγμαχίας, Λευτέρης Λειβάδης δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Το αποτέλεσμα αυτό, είναι το επιστέγασμα των προσπαθειών που έγιναν από τον πρόεδρο και την ομάδα του, που  με θυσίες έκαναν τις καλύτερες μεταγραφές στο σύλλογο και τον δυνάμωσαν. Φτιάξαμε το χώρο μας ώστε να μπορούμε να γυμναστούμε χωρίς προβλήματα, μας παρείχαν ό,τι χρειαστήκαμε και έκαναν οι αθλητές μας απερίσπαστοι και ξεκούραστοι την προσπάθειά τους χωρίς κανένα εμπόδιο με τελικό αποτέλεσμα την ημέρα όπου αναδείχθηκε ο σύλλογός  μας πρωταθλητής και πολυνίκης. Κατακτήσαμε 4 χρυσά μετάλλια, είχαμε τρία χάλκινα στους Άνδρες,  ένα χρυσό, ένα ασημένιο και ένα χάλκινο στις Γυναίκες. Θα μπρούσαμε να έχουμε άλλους δυο αθλητές στους τελικούς τον Καρούκη και τον Μαγκανάρη».

Γεωργοβρεττάκος: «Βάλαμε τις βάσεις για ένα δυνατό Ολυμπιακό»
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Πέτρος Γεωργοβρεττάκος δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Βάλαμε τις βάσεις για ένα δυνατό Ολυμπιακό και στην Πυγμαχία για πολλά χρόνια. Ήμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι γιατί εκτός από τις μεταγραφές είχαμε και παιδιά από τα σπλάχνα μας που διακρίθηκαν στη διοργάνωση. Πήγαμε πολύ καλύτερα από ότι περιμέναμε στα μετάλλια και πετύχαμε το στόχο μας που ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος».
Τσανικίδης: «Ο σύλλογος δίνει κίνητρο και εφόδια στους αθλητές»
Ο πρωταθλητής της κατηγορίας των 64 κιλών, Αλέξανδρος Τσανικίδης δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Είχαμε το καλύτερο αποτέλεσμα και αυτό που προσδοκούσαμε. Δουλέψαμε πολύ σκληρά για αυτό και με αυτές τις διακρίσεις κλείνουμε εξαιρετικά τη χρονιά. Κερδίσαμε το πρωτάθλημα που ήταν ο μεγάλος μας στόχος και η κατάκτησή του αποτελεί μια πολύ καλή εμπειρία αλλά και μια νέα αρχή για την επόμενη αγωνιστική σεζόν. Είχε προγραμματιστεί ο Ολυμπιακός για να κάνει ένα νέα ξεκίνημα, ώστε να φέρει διακρίσεις. Αυτός ο σύλλογος δίνει κίνητρο και εφόδια στους αθλητές για να ξεχωρίσουν και να φτάνουν στην κορυφή».
Πουλίκος Τσαγκράκος: «Έχουμε και συνέχεια»
Ο πρωταθλητής της κατηγορίας των 69 κιλών, Πουλίκος Τσαγκράκος δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Είχα κάνει πολύ καλή προετοιμασία, χάρη στην οικονομική στήριξη του κ. Μαρινάκη και του κ. Κούβελου. Τους ευχαριστώ θερμά και αυτοί ήταν ο λόγος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Χαίρομαι που ήρθα στον Ολυμπιακό και φυσικά ευχαριστώ το σύλλογο μου, τον πρόεδρο Μιχάλη Κουντούρη τον έφορο του τμήματος και τη διοίκηση του Ερασιτέχνη. Ευχαριστώ επίσης την Gold Touch Nutrition και την Percani για τον εξοπλισμό και τη στήριξη, τον πατέρα μου και προπονητή μου και την οικογένειά μου που με στήριξε. Έχουμε και συνέχεια».

Παύλος Τσαγκράκος: «Είχα μια δουλειά να κάνω για την ομάδα»
Ο πρωταθλητής της κατηγορίας των 75 κιλών Παύλος Τσαγκράκος δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Ήμασταν πολύ καλά προετοιμασμένοι. Ως ομάδα είχαμε κάνει όλοι πολύ σωστή δουλειά. Κατά τη διάρκεια του πρώτου αγώνα έβγαλα ένα τραυματισμό στο καλό μου χέρι, το αριστερό αλλά πήρα τη νίκη. Στα ημιτελικά έπαιξα με έναν, συναθλητή μου στον Ολυμπιακό, τον Φώτη Τζότζο. Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και έπρεπε να είμαστε μαζί στον τελικό. Παρά τις δυσκολίες με το χέρι μου, πάλεψα γιατί είχα μια δουλειά να κάνω για την ομάδα. Η δουλεία έγινε, πήρα το χρυσό, η ομάδα το πρωτάθλημα και είμαι πολύ χαρούμενος».
Κυρίμης: «Έχουμε ανέβει επίπεδο»
Ο πρωταθλητής της κατηγορίας των 91 κιλών, Παναγιώτης Κυρίμης δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Καταρχήν έπαιξα με δυο δυνατούς συλλόγους και περσινούς πρωταθλητές με χρόνια εμπειρία στο άθλημα και χαίρομαι που είχα τέτοιους αντιπάλους. Ήταν μια καλή προετοιμασία για εμένα ώστε να προχωρήσω μπροστά και να βγάλω την δουλειά που έκανα τόσο καιρό στην προετοιμασία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Στόχος μας είναι και το εξωτερικό. Θέλω  να ευχαριστήσω τον Λευτέρη Λειβάδη τον δάσκαλό μου, που με μεγάλωσε με τα χέρια του και είμαι παιδί του και τον Πέτρο Γεωργοβρεττάκο που σε όλες τις προπονήσεις και σε όλη την προετοιμασία δεν με άφησε στιγμή από τα μάτια του και του χρωστάω πολλά. Έχουμε πολύ καλούς αθλητές, έχουμε ανέβει επίπεδο και έχουμε οργανωθεί. Σαν αθλητές είμαστε οι καλύτεροι αυτοί τη στιγμή στην Ελλάδα και προχωράμε για την επόμενη χρονιά. Θέλω να ευχαριστήσω τους σπόνσορές μου, τον Βαγγέλη Βουγιουκλάκη με το Massagio, τον Νίκο Φρονιάδη με τα συμπληρώματα διατροφής Bioenergy τον Πέτρο Γεωργόπουλο και το Cartel στο Μικρολίμανο, τα Crepemania με τον Νίκο Δημητρόπουλο και Γιάννη Σμαραγδάκη, τον κ. Θεόφιλο Κοντομήτρο με τη Γενική Κλινική Ιάσειο Καλλιθέας. Και φυσικά τον Ολυμπιακό που με στήριξε και χωρίς αυτούς η προετοιμασία μου δεν θα ήταν τέτοια ώστε να έχω αυτό το αποτέλεσμα».
 Τζότζος: «Απέδωσα όσο καλύτερα μπορούσα»
Ο Φώτης Τζότζος που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 75 κιλών και ψηφίστηκε ως ο καλύτερος αθλητής των αγώνων δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Αν και είμαι πολύ αυστηρός κριτής με τον εαυτό μου είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή μου. Ήξερα ότι είχα να αντιμετωπίσω έναν πάρα πολύ καλό αθλητή και συναθλητή μου στον Ολυμπιακό, με μεγάλη εμπειρία και πιστεύω απέδωσα όσο καλύτερα μπορούσα. Πιστεύω ότι ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος αγώνας και ευχαριστήθηκε το κοινό ωραία πυγμαχία»
Χορβαλάκος: «Ο Ολυμπιακός είχε την καλύτερη ομάδα»
Ο Γιώργος Χορβαλάκος ο οποίος κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 64 κιλών δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Η συγκεκριμένη διοργάνωση είχε πολλά χρόνια να γίνει. Θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός είχε την καλύτερη ομάδα και ο μόνος τρόπος να μην συνεχίσουμε μέχρι το τέλος, ήταν οι αγώνες μεταξύ μας. Κοιτάμε μπροστά και του χρόνου να έχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα».
Καρούκης: «Χάρηκα για τη δουλειά και τις καλές εμφανίσεις»
Ο Γιώργος Καρουκής ο οποίος κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 60 κιλών δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Προσωπικά αισθάνομαι ότι μου στερήθηκε η δυνατότητα να βγω πρωταθλητής και ότι αδικήθηκα. Η άποψή μου είναι ότι το άξιζα, ωστόσο χάρηκα για τη δουλειά και τις καλές εμφανίσεις των συναθλητών μου, χάρη στις οποίες αναδείχθηκε πρωταθλητής ο Ολυμπιακός. Αυτό κρατάω από τη διοργάνωση».
Μαγκανάρης: «Πήγαμε πολύ καλά»
Ο Δημήτρης Μαγκανάρης που αγωνίστηκε στην κατηγορία των 91 κιλών δήλωσε στο osfp.gr: «Μετά τη νίκη την πρώτη ημέρα, αντιμετώπισα τον αθλητή της Παναχαϊκής. Ήμουν μπροστά στους δυο πρώτους γύρους, έχασα τον τρίτο και θεωρώ ότι το μέτρημα που μου έδωσαν δεν ήταν. Αγωνίστηκα με σκισμένο κεφάλι, είχα και ράμματα αλλά ακόμα και έτσι θεωρώ ότι μπορούσα να έχω περάσει στα μετάλλια. Από κει και πέρα οι αγώνες ήταν πολύ καλοί, η ομάδα πήγε πολύ καλά, πήραμε την πρώτη θέση στα 91 κιλά με τον Πάνο (σ.σ. Κυρίμη) και το πρωτάθλημα που ήταν ο βασικός μας στόχος σαν Ολυμπιακός».
Kανακάκης: «Συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητές μου»
Ο Θοδωρής Κανακάκης που αγωνίστηκε στην κατηγορία των 91+ κιλών δήλωσε στο osfp.gr«Όλα πήγαν πολύ καλά, ήταν μια πολύ ωραία διοργάνωση. Προσωπικά δεν είχα το προσδοκόμενο αποτέλεσμα αλλά συνολικά ήρθε η επιτυχία. Συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητές μου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και στους αντιπάλους για την παρουσία και τη συμμετοχή στη διοργάνωση».
Ασλανίδη: «Μπορεί να αναδείξει και τη γυναικεία Πυγμαχία ο Ολυμπιακός»
H πρωταθλήτρια Ελλάδας στην κατηγορία των 75 κιλών, Κυριακή Ασλανίδη δήλωσε στο osfp.gr τα εξής:  «Νιώθω πολύ χαρούμενη και πάρα πολύ ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα. Ήταν και δίκαιο μετά από μεγάλο αγώνα προσπάθειας τον τελευταίο καιρό. Ευχαριστώ πάρα πολύ τον προπονητή μου και την ομάδα μου για τη στήριξη. Ήταν μια ανταμοιβή των κόπων μου, δεν περίμενα τίποτα λιγότερο, προσπαθήσαμε πάρα πολύ γιατί ο Ολυμπιακός πέρα από άψογη αντρική πυγμαχία μπορεί να αναδείξει και την γυναικεία ισότιμα».
Χόνδρου: «Ανταμοιβή για τους κόπους»
Η Παρασκευή Χόνδρου που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 51 κιλών δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Είχαμε μια δύσκολη προετοιμασία και λόγω τραυματισμών. Δυστυχώς είχα την ατυχία να υποστώ έναν σοβαρό τραυματισμό στη μύτη μου ο οποίος δεν με άφησε να συνεχίσω. Το αποτέλεσμα δεν μας δικαίωσε αλλά ωστόσο η προσπάθεια αποτελεί μια ανταμοιβή για τους κόπους. Προχωράμε μπροστά για μεγαλύτερες διακρίσεις και νέους στόχους».
 
Top