Σοβαρές αμφιβολίες για την ετοιμότητα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από την προσεχή Πέμπτη 15 Μαρτίου εκφράζουν 
οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Ο κυριότερος λόγος, όπως αναφέρουν, είναι ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διανομή των προσωποποιημένων καρτών σε όλους του δικαιούχους όπως για παράδειγμα είναι οι άνεργοι και τα άτομα με αναπηρία, που είναι βασική προϋπόθεση για να μπορέσουν να κλείσουν οριστικά οι μπάρες στο μετρό.


Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, μέχρι τώρα έχουν εκδοθεί περίπου 550.000 προσωποποιημένες κάρτες και ελευθέρας από ένα συνολικό αριθμό που υπολογίζεται περί τις 750.000.


Ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα σταδιακό κλείσιμο των πυλών στο μετρό μέχρι τις 14 Μαρτίου, οπότε σχεδιάζεται να ξεκινήσει η πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι αμφισβητούν ανοικτά το χρονοδιάγραμμα, επισημαίνοντας ότι αν δεν πάρουν όλοι τις προσωποποιημένες κάρτες στα χέρια τους, το σύστημα δεν μπορεί να κλείσει.

Από την περασμένη Κυριακή 5 Μαρτίου έχει ξεκινήσει το κλείσιμο σε κεντρικούς σταθμούς όπως το Σύνταγμα, ωστόσο ανοικτή παραμένει ακόμη μία πύλη για τα ΑμεΑ και τους ανέργους. Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού κομίστρου εξακολουθεί να γίνεται δειλά καθώς τις καθημερινές οι μπάρες είναι κλειστές μόνο τις ώρες μη αιχμής (10 π.μ. έως 3 μ.μ. και μετά τις 9 το βράδυ). Το crash test θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο θα μείνουν κλειστές όλες τις ώρες. Μερικώς κλειστές από τον Νοέμβριο είναι οι πύλες σε επτά σταθμούς (Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Αιγάλεω, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος, Άγιος Αντώνιος, Αγία Μαρίνα), με τον κόσμο όμως να μην έχει εξοικειωθεί ακόμη.


Προβλήματα εντοπίζονται καθημερινά στην επικύρωση των εισιτηρίων καθώς οι πολίτες δεν έχουν συνηθίσει να επικυρώνουν τόσο στην είσοδο όσο και την έξοδο του σταθμού. Επιπλέον μεγάλο εμφανίζεται το έλλειμμα ενημέρωσης στα προϊόντα κομίστρου αλλά και στον τρόπο χρήσης του καθώς ο κόσμος συνεχίζει να αντιμετωπίζει το απλό ηλεκτρικό εισιτήριο σαν τα συμβατικά χάρτινα, με αποτέλεσμα να το πετάει αντί να το επαναφορτίζει. 
Αυτό έχει τεράστιο κόστος για τον ΟΑΣΑ.
Δυσκολίες παρουσιάζονται και στους αυτόματους πωλητές των ηλεκτρονικών εισιτηρίων καθώς τα ρέστα από το μηχάνημα είναι συνάρτηση του προϊόντος που έχει ζητήσει ο επιβάτης. Για παράδειγμα για το εισιτήριο του 1,40 ευρώ, το μηχάνημα μπορεί να δώσει ρέστα από 5 ευρώ.



Δεν μπορεί όμως να δώσει από 20ευρω.
 Αυτό δυσκολεύει την εξυπηρέτηση των επιβατών καθώς για να προμηθευτούν εναλλακτικά το εισιτήριο είτε πρέπει να αγοράσουν λιγότερα εισιτήρια είτε να στηθούν στην ουρά των εκδοτηρίων που συνήθως υπάρχει μεγάλος συνωστισμός. Ο λόγος είναι ότι οι πολίτες προτιμούν την έκδοση της προσωποποιημένης κάρτας, η οποία εκδίδεται και ηλεκτρονικά αλλά και γιατί χρειάζεται να προμηθευτούν το μειωμένο εισιτήριο που δεν εκδίδουν οι αυτόματοι πωλητές.

Αύριο Κυριακή 11 Μαρτίου ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών προγραμματίζει το κλείσιμο των πυλών σε Ανθούπολη, Περιστέρι, Σεπόλια, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Αγία Μαρίνα, Κεραμεικό, Χολαργό, Νομισματοκοπείο, Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, Ταύρο, και Μαρούσι, όπου η πύλη όμως των ΑμεΑ θα παραμείνει ανοικτή. Την προσεχή Πέμπτη 15 Μαρτίου ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι θα κλείσουν οριστικά και όλες οι πύλες στους σταθμούς Άγιος Αντώνιος, Άγιος Δημήτριος, Αιγάλεω, Ελαιώνας και Δ. Πλακεντίας.   πηγή
 
Top