Μέτρα για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στην πόλη του Πειραιά για τα άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού ζήτησε κατά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γιάννης Μίχας.
Στην τοποθέτησή του ο κ. Μίχας τόνισε ότι η πόλη του Πειραιά είναι στην πραγματικότητα αφιλόξενη σε ομάδες του πληθυσμού που έχουν προβλήματα κινητικότητας. Ακόμη και τα πεζοδρόμια του Δήμου στα πιο κεντρικά σημεία της πόλης είναι αδιάβατα τόσο για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες όσο και για ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού, όπως μητέρες με καροτσάκια.
«Αυθαίρετες επεμβάσεις ιδιωτών, κατάληψη ραμπών από αυτοκίνητα, παρκαρισμένα μηχανάκια παντού συνιστούν την πιο συνηθισμένη εικόνα των δρόμων μιας πόλης που ενώ αξίζει να την περπατήσει κανείς στην πραγματικότητα δεν μπορεί.
Ειδικά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων η κατάσταση είναι αφόρητη» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα δημοτικά κτίρια που δεν διαθέτουν υποδομές για την απρόσκοπτη πρόσβαση ΑμεΑ.
Στην τοποθέτησή του ο κ. Μίχας τόνισε ότι η πόλη του Πειραιά είναι στην πραγματικότητα αφιλόξενη σε ομάδες του πληθυσμού που έχουν προβλήματα κινητικότητας. Ακόμη και τα πεζοδρόμια του Δήμου στα πιο κεντρικά σημεία της πόλης είναι αδιάβατα τόσο για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες όσο και για ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού, όπως μητέρες με καροτσάκια.
«Αυθαίρετες επεμβάσεις ιδιωτών, κατάληψη ραμπών από αυτοκίνητα, παρκαρισμένα μηχανάκια παντού συνιστούν την πιο συνηθισμένη εικόνα των δρόμων μιας πόλης που ενώ αξίζει να την περπατήσει κανείς στην πραγματικότητα δεν μπορεί.
Ειδικά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων η κατάσταση είναι αφόρητη» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα δημοτικά κτίρια που δεν διαθέτουν υποδομές για την απρόσκοπτη πρόσβαση ΑμεΑ.