Η Ενέργεια που προωθεί η Κυβέρνηση για κατάργηση της Εφορίας Πλοίων και η υπαγωγή των αρμοδιοτήτων της στην Εφορία Ανωνύμων Εταιριών Πειραιά είναι ένα ακόμα πλήγμα κατά της Ναυτιλίας γενικά και κατά του Πειραιά ειδικά, αφού επιχειρείται η εξομοίωση της ναυτιλιακής επιχείρησης με τους ειδικούς Νόμους που την διέπουν με μία κοινή ντόπια επιχείρηση.
Έρχεται στο προσκήνιο με αυτό τον τρόπο μία ακόμα προσπάθεια της Τρόϊκα να βάλει στο χέρι και τις Ναυτιλιακές επιχειρήσεις και να πλήξει τον Ελληνικό Εμπορικό Στόλο που είναι πρώτος σε παγκόσμια κλίμακα και είναι αυτός που πάντοτε και κυρίως σε δύσκολες στιγμές βάζει γερή πλάτη για τη σωτηρία της πατρίδας.
Ο Πειραιάς κάθε μέρα βλέπει να μετατρέπεται σε μια άνευ σημασίας πόλη από την οποία αποστερούν κάθε τι σημαντικό, έτσι μετά την κατάργηση δεκάδων υπηρεσιών και θεσμών, που στεγαζόντουσαν στον Πειραιά και καταργήθηκαν, συρρικνώθηκαν ή μετακόμισαν, όπως τα Ποσειδώνια, η Τράπεζα Ελλάδος, ο ΟΠΑΔ, ο Οίκος Ναύτου, το ΤΕΒΕ, η φημολογούμενη κατασκευή λιμανιού κρουαζιέρας στο Φάληρο και άλλες, η προσπάθεια κακόβουλων για απομάκρυνση της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, έρχεται τώρα και η κατάργηση της Εφορίας πλοίων, που, όπως και το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, του δίνουν τη διαφορετικότητα, τόσο ως προς την Αθήνα, όσο και ως προς όλες τις άλλες Ελληνικές πόλεις.
Το πρώτο Λιμάνι χώρας, ο Πειραιάς, αντί να γίνει και πάλι το παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο, όπως θα έπρεπε, περιθωριοποιείται και γίνεται μια ασήμαντη τυπική πόλη που καθημερινά φθίνει και μαραζώνει, πνιγμένη στην ανεργία και την εγκατάλειψη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΑΤΣΕΛΗΣ