Ακόμα και η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα «αδειάζει» τα κυβερνητικά στελέχη, που 
επιχειρούν να αποποιηθούν των ευθυνών τους για την απίστευτη, συνεχιζόμενη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού στην έκδοση ηλεκτρονικών καρτών μετακίνησης, φτάνοντας στο σημείο να υποστηρίζουν ότι «φταίει ο κόσμος που παρανόησε».


Όπως δηλαδή ανέφερε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, ο οποίος υποστήριξε ότι η διαδικασία δεν έγινε διαδικτυακά, επειδή το απαγόρευσε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, υπό τον φόβο δημιουργίας ηλεκτρονικού «πελατολογίου».

Με ανακοίνωσή της, ωστόσο, η Αρχή, αφού επισημαίνει ότι γνωμοδότησε θετικά επί της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, απαντά στον κ. Μαυραγάνη: «Όσον αφορά στη δυνατότητα ηλεκτρονικής -μέσω Διαδικτύου- υποβολής αίτησης για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως αυτή περιγράφεται στην ως άνω γνωστοποίηση του ΟΑΣΑ, η Αρχή έκρινε, σύμφωνα με τη Σκέψη 4, σελ. 14 της Γνωμοδότησης 4/2017, ότι αυτή "δεν προσκρούει στις θεμελιώδεις αρχές της προστασίας προσωπικών δεδομένων". Συνεπώς, η Αρχή όχι μόνο δεν την απαγόρευσε, αλλά αντιθέτως την επέτρεψε ρητώς».

Προσθέτει, δε, ότι η ίδια «δεν δύναται να παρεμβαίνει στην υλοποίηση συστημάτων και στις επιχειρησιακές επιλογές, τα οποία εκφεύγουν του πεδίου αρμοδιοτήτων της», αφού είναι σαφές ότι πρόκειται για αρμοδιότητες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Πάντως, ο κ. Μαυραγάνης παραδέχθηκε ότι το σύστημα έχει προβλήματα. Μέχρι στιγμής, ανέφερε ότι έχουν εκδοθεί 160.000 μηνιαίες ηλεκτρονικές κάρτες, όταν κατά μέσο όρο εκδίδονται 250.000 μηνιαίες κάρτες, ενώ τόνισε ότι τα χάρτινα εισιτήρια μπορούν να ακυρώνονται κανονικά, καθώς δεν θα καταργηθούν τα ακυρωτικά μηχανήματα, αλλά δεν θα εκδίδονται άλλα χάρτινα, μόνο ηλεκτρονικά.     πηγή
 
Top