Μετά λύπης μου είδα να χρησιμοποιείται το όνομά μου σε σχετική ανάρτηση που αφορά την παραίτηση του κου Τσούτσα και θα ήθελα να σας πληροφορήσω για τα παρακάτω εφόσον δεν υπήρξε σχετική απάντηση στις ανακρίβειες:


1. Ήμουν ειδική συνεργάτης του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας από τις 01.02.2011 έως και τις 30.06.2011 με σύμβαση έργου που αφορά το αντικείμενο της παρακολούθησης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των έργων που υπάγονται σε αυτά.

Η προϋπηρεσία μου στο συγκεκριμένο αντικείμενο είναι γνωστή στο δήμο αφού είμαι εκείνη που είχα φέρει το Πρόγραμμα Interreg IIIC το 2005 και ήμουν η υπεύθηνη του προγράμματος ενώ συμμετείχα σε όλα τα Πανευρωπαϊκά Όργανα ως μέλος της Επιτροπής Εκλεγμένων Γυναικών την 4ετία 2002-2006. Με επιτυχία παρακολούθησα την πορεία του Έργου Βελτίωση Πρασίνου στην Πόλη τους 3 αυτούς μήνες και συνέβαλα στην έγκυρη κατάθεση του φακέλου που είχε «παγώσει». Σχεδίασα εκ νέου με βιομηχανικό σχεδιασμό τις νέες στάσεις λεωφορείων για την πόλη εφόσον αυτές περνούν πλέον στο Δήμο. Συμμετείχα σε κάθε προσπάθεια των Τοπικών Συμβουλίων σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο κο Οικονομάκη για βελτίωση των ζωνών πρασίνου στην πόλη. Συνεργάστηκα με την ΤΥ και την αντιδήμαρχο κα Γεωργακοπούλου προκειμένου για την εκπόνηση μελέτης για ένταξη στο ΕΣΠΑ έργου για τη δημιουργία Δομής Κοινωνικής Μέριμνας. Συμμετείχα στην ομάδα των συνεργατών του Δημάρχου που χειρίζονται τα θέματα της Ανάπλασης, του ΟΛΠ και της ΔΕΗ. Ορίστηκα από τον κο Δήμαρχο εκπρόσωπος του Δήμου στην τεχνική γραμματεία του ΕΣΑΟΠ. Ουδέποτε αρνήθηκα να συμμετέχω και να συνεισφέρω σε οτιδήποτε μου ζητήθηκε.
2. Έχω σπουδάσει Διακοσμητική στο ΤΕΙ Αθήνας , Αρχιτεκτονική Φωτισμού στο Πολυτεχνείο στο Μιλάνο και Αρχιτεκτονική στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στο οποίο έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου αλλά δεν έχει γίνει η παρουσίαση της διπλωματικής μου εργασίας -λόγω συνεχών απεργιών- η οποία ορίστηκε στις 22.07.2011. Μιλάω 3 ξένες γλώσσες και έχω καταθέσει όλα μου τα πτυχία καθώς και την βεβαίωση ολοκλήρωσης σπουδών από το ΕΜΠ στον Δήμο. Ουδέποτε πλασαρίστηκα λοιπόν ως κάτι άλλο από αυτό που είμαι.
3. Με επιστολή μου στον Δήμαρχο στις αρχές Ιουνίου που έχει πρωτοκολληθεί ενημέρωνα ότι λόγω κολλήματός μου να βρίσκομαι καθημερινά στο δήμο θα ολοκλήρωνα τις υποχρεώσεις μου μέχρι τέλος του μήνα(30.06.2011 αντί για 31.12.2011). Ωστόσο και πέραν των καθηκόντων μου εκπόνησα ΔΩΡΕΑΝ αρχιτεκτονική μελέτη για το Νέο Κτίριο Βιβλιοθήκης σε οικόπεδο που μας παραχώρησε η ΚΕΔ την οποία επίσης κατέθεσα επίσημα στο Δήμο την Τρίτη 05.07.2011.
4. Στις 24.06.2011 μου ζητήθηκε από το δήμαρχο να τον ενημερώσω για την αναρτημένη στο διαδίκτυο προμήθεια για φωτιστικά και λαμπτήρες LED για το Μελίνα. Με δεδομένη την ειδικότητά μου ως αρχιτέκτων φωτισμού να τον ενημερώσω για το κόστος αυτών των λαμπτήρων. Απευθύνθηκα στη σχετική υπηρεσία του κου Τσούτσα ζητώντας τις προδιαγραφές των φωτιστικών και λαμπτήρων -και όχι τα τιμολόγια όπως κάποιοι ισχυρίστηκαν- ενημερώνοντας ότι λειτουργώ κατ εντολήν δημάρχου. Οι προδιαγραφές ουδέποτε μου δόθηκαν , αντιθέτως ο κος Τσούτσας έσπευσε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του στον κο Δήμαρχο την ίδια κιόλας ημέρα. Ουδέποτε έθιξα τον κο Τσούτσα , ενημέρωσα ωστόσο με γραπτή μου επιστολή τον κο Δήμαρχο 10 ημέρες μετά και εφόσον ακόμα δεν του είχαν δοθεί οι προδιαγραφές , ότι όποιος διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα ελέγχεται. Δεν είναι της παρούσης να ενημερώσω για την άποψή μου και τα στοιχεία για το αν το πραγματικό κόστος της συγκεκριμένης προμήθειας είναι αυτό ή όχι αλλά θεωρώ ότι πολύ εύκολα κάποιος μπορεί να το διαπιστώσει.
5. Λυπάμαι γι αυτούς που έσπευσαν να εξαπολύσουν τη λάσπη τους για να καλύψουν τα πραγματικά γεγονότα. Αλλά φαντάζομαι ότι για τα πραγματικά γεγονότα και για όπου διαπιστωθεί παρατυπία και όχι απλές φήμες και σπέκουλα , δουλειά έχει ο εισαγγελέας και όχι εμείς.


Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.


Με εκτίμηση
Χρυσάνθη Τσουράπη


Aυτό το άρθρο προέρχεται από το: http://neakeratsiniou.blogspot.com/2011/07/blog-post_980.html#ixzz1RbQ32kvz
 
Top