Την πρώτη του εμφάνιση μετά από πολύ καιρό με τη φανέλα του Ολυμπιακού πραγματοποίησε ο Ματιέ Ντοσεβί, ο οποίος αγωνίστηκε στον αγώνα με τον Πανιώνιο για το Κύπελλο.



Ο Γάλλος ήταν καλός κατά το βαθμό του δυνατού, αφού επέστρεψε μετά από καιρό. Αναφερόμενος από εκεί και πέρα στην παρουσία του με τα ερυθρόλευκα την Τετάρτη, σημείωσε.



«Ήταν το πρώτο ματς για εμένα, μετά από πολύ καιρό και σκοπός ήταν να βρω ρυθμό όσο πιο γρήγορα μπορούσα, για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον στόχο της. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε, παρότι είχαμε αρκετές ευκαιρίες», ανέφερε ο Ντοσεβί, που συνέχισε.



«Ένιωσα πολύ ωραία, από τη στιγμή που μπήκα μέσα για ζέσταμα. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που γύρισα, αν και το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θέλαμε. Αλλά εδώ και δύο μήνες ερχόμουν στο γήπεδο κι έβλεπα τους συμπαίκτες μου από την κερκίδα, κάτι που δεν με ευχαριστούσε. Θέλω να παίζω, να σκοράρω και σίγουρα είμαι διψασμένος για μπάλα».



Όσο για το πότε θα είναι έτοιμος, κατέληξε. «Είναι θέμα ρυθμού, πλέον. Έχω προπονηθεί σκληρά και είμαι σε θέση να αγωνίζομαι, αλλά τίποτα δεν αναπληρώνει τους αγώνες. Εφόσον, λοιπόν, ο προπονητής μου δίνει αυτήν την ευκαιρία, θα προσπαθήσω να δίνω ό,τι καλύτερο για την ομάδα και θεωρώ ότι θα είμαι καλύτερος αγώνα με τον αγώνα».





http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/10/blog-post_6793.html
 
Top