Η Χρυσούλα Διαβάτη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή Έτοιμο το Πρωινό και μίλησε για την ελληνική πραγματικότητα, όπου όλα έχουν διαβρωθεί στην κοινωνία, και τα πράγματα έχουν αρχίσει και παίρνουν μια αρνητική τροπή...



«Η τηλεόραση έκανε μεγάλο κακό και έχει πάρει μεγάλο κατήφορο» είπε μεταξύ άλλων για το Μέσο και αναφέρθηκε και στην παροδική δημοσιότητα και επιτυχία που δίνει πλέον στους ηθοποιούς.

Η συζήτηση κυλούσε ομαλά μέχρι που μια δημοσιογράφος της εκπομπής την ρώτησε για την εισβολή των τραγουδιστών στην υποκριτική με την Χρυσούλα Διαβάτη να δείχνει την ενόχληση της.

«Άντε πάλι με αυτό το θέμα. Καταλάβατε τώρα γιατί δεν πάω σε εκπομπές γιατί όλοι το γυρίζουνε και μου βάζουν στο στόμα μου λόγια τα οποία δεν έχω πει ποτέ» είπε η Χρυσούλα Διαβάτη, όμως όταν η δημοσιογράφος που βρίσκεται στο πάνελ του Έτοιμο το Πρωινό την ρώτησε για τον Σάκη Ρουβά η ηθοποιός έχασε την ψυχραιμία της και είπε θυμωμένη:
«Καλά κάνετε και είστε θαυμάστριά του, μπορείτε να μην αναφέρεστε σε αυτά τα πράγματα; Να πούμε άλλα πράγματα… Γιατί δεν θα ερχόμουν αν ήξερα ότι υπήρχε μια κυρία εδώ που θα… Όχι γιατί… Κι εγώ ευγενική είμαι. Δεν σας έδειρα...»

Δείτε τι έγινε στο πλατό:


 
Top