Πρωτοκλασάτο στέλεχος της Δημοτικής Αρχής, δηλώνει ότι παραιτήθηκε γιατί δε συμφωνούσε με αυτά που έβλεπε να συμβαίνουν στο Δήμο Πειραιά...

Διαβάστε τα χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την επιστολή της κ. Βασιλικής Πλάκα σε γνωστό πειραιώτικο site, αναφορικά με τις απευθείας αναθέσεις των 5.000, 10.000 ή 20.000 ευρώ και την »αποτελεσματικότητα» αυτών… Θα καταλάβετε πολλά!
Πρόκειται για  μια έμμεση επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του Piraeuspress.gr, το οποίο υβρίζεται καθημερινά από τα στελέχη της παράταξης Μώραλη, για την κριτική που ασκεί στο έργο της (ποιο έργο δηλαδή…).

ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΩΡΑΛΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ: 
 
»…η άποψή μου για τις απευθείας αναθέσεις γενικώς. Θεωρώ ότι στο πλαίσιο διακυβέρνησης του Κράτους, αλλά και στα στενά όρια της τοπικής αυτοδιοίκησης πρέπει να αποφεύγονται, διότι δημιουργούν συνθήκες αδιαφάνειας.
Ειδικά όμως για τον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης και δη του Δήμου, όταν επιβάλλονται για λόγους ταχύτητας, η άποψή μου είναι ότι πρέπει να αφορούν επαγγελματίες της πόλης που αναθέτει και μόνο εάν τέτοιοι δεν υπάρχουν, να αναζητούνται λύσεις αλλού.
Τα σχετικά μικρά ποσά των απευθείας αναθέσεων (5.000, 10.000, 20.000 ευρώ) όταν διαχέονται στην τοπική αγορά δίνουν «ανάσα» και «κίνηση» στην μικροοικονομία της πόλης.
Επιπλέον, απαραίτητο στοιχείο νομιμότητας στην απευθείας ανάθεση είναι ο έλεγχος εκτέλεσης και υλοποίησης του έργου από την αναθέτουσα αρχή. Την ίδια άποψη έχω και για τις επιχορηγήσεις επιστημονικών, καλλιτεχνικών και εν γένει δημιουργικών έργων ή δράσεων.
Θεωρώ ότι οι απόψεις μου δεν απέχουν του ήθους και της λογικής.»

[…]
 
»Στις «Ημέρες Θάλασσας 2015» στις οποίες συμμετείχα ως εθελόντρια μαζί με άλλους Πειραιώτες, πράγματι διατύπωσα τον προβληματισμό μου για το ζήτημα των απευθείας αναθέσεων για θέματα επικοινωνίας, διαφήμισης κ.λ.π. σε εταιρείες «ξένες» προς την πόλη και σε κάποιες περιπτώσεις (κατά τη δική μου τουλάχιστον εκτίμηση, χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο) με μέτριο αποτέλεσμα, αφού η γνώση του κόσμου του Πειραιά για την συγκεκριμένη διοργάνωση τότε και η επισκεψιμότητα στις εκδηλώσεις (πλην του πάρτυ στην Τρούμπα) ήταν «ασθενική». Μέτρια ήταν και η εικόνα ως προς τη διανομή του διαφημιστικού των εκδηλώσεων υλικού και σε επίπεδο καταλληλόλητας χρόνου και σε επίπεδο ποσοτήτων.»
 
Top