Αισιόδοξος ότι ο Ολυμπιακός μπορεί να διακριθεί στο Εuropa League, μετά την πορεία που είχε φέτος στο Champions League, εμφανίστηκε ο Αρτούρ Μασουακού, μιλώντας σε γαλλική ιστοσελίδα.



Ικανοποιημένος από την παρουσία του στον Ολυμπιακό εμφανίστηκε ο Γάλλος αμυντικός, μιλώντας σε ιστοσελίδα της πετρίδας του, και στη συνέχεια υποστήριξε πως οι φιλοσοφίες του ταιριάζουν με τους ερυθρόλευκους.



«Είμαι πολύ καλά στον Ολυμπιακό. Στόχος μου είναι να γίνω πρωταθλητής της Ελλάδας, να κερδίσω το Κύπελλο και να κάνουμε μια καλή πορεία στο Europa League. Είχαμε μία πολύ καλή παρουσία στο Champions League. Φτάσαμε κοντά στην πρόκριση για τα νοκ άουτ παιχνίδια, μέσα από ένα δυνατό όμιλο με την πρωταθλήτρια Ισπανίας, Ατλέτικο Μαδρίτης, την πρωταθλήτρια Ιταλίας, Γιουβέντους και την πρωταθλήτρια Σουηδίας, Μάλμε. Έχουμε την καρδιά για να λάμψουμε στο Εuropa League», ανέφερε αρχικά ο Γάλλος μπακ-χαφ στην ιστοσελίδα «FootMercato» και συμπλήρωσε:



«Ο Ολυμπιακός μού προσφέρει άριστες συνθήκες. Έμαθα πολλά από τον Μίτσελ στο πρώτο μισό της σεζόν. Θα συνεχίσω να έχω πρόοδο υπό τις οδηγίες του νέου προπονητή Βίτορ Περέιρα, ο οποίος έχει επίσης μεγάλη εμπειρία υψηλού επιπέδου μετά την παρουσία του στην Πόρτο. Ο σύλλογος έκανε πολλά για μένα. Και οι οπαδοί είναι πάντα δίπλα μου. Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο στον αγωνιστικό χώρο. Δεν σκέφτομαι παρά μόνο το σήμερα».



Τέλος, σχολίασε τις κινήσεις του γνωστού μάνατζερ Ραϊόλα που λειτουργεί ως εκπρόσωπός του και τον προτείνει σε διάφορες ομάδες...



Καταλήγοντας, αναφέρθηκε και στις επαφές που φέρεται να είναι ο Μίνο Ραϊόλα με διάφορους συλλόγους, καθώς αντιπροτείνεται ως εκπρόσωπός του: «Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έχω ήδη πει στον κ. Ραϊόλα και στους ανθρώπους που δουλεύουν μαζί του πως δεν συνεργάζομαι μαζί τους. Μάνατζέρ μου είναι ο κ. Ενροτό, ένα άτομο που εμπιστεύομαι και που έκανε πολλά για μένα».





http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/01/blog-post_2876.html
 
Top