Νίκη του Ολυμπιακού και στον τέταρτο τελικό των φετινών πλέι οφ της Α1 Μπάσκετ βλέπει ο Βαγγέλης Αλεξανδρής.



Στο ΣΕΦ θα γίνει την Κυριακή (01/06, 19.45) το τέταρτο παιχνίδι ανάμεσα στους «αιώνιους», με το Μακεδόνα τεχνικό να ισχυρίζεται με δηλώσεις του στο "Arena FM 89.4" πως η νίκη θα καταλήξει στους ερυθρόλευκους. Μίλησε, επίσης, για το μικρό τελικό μεταξύ του ΠΑΟΚ και του Πανιωνίου, τα όσα δυσάρεστα εκτυλίχθηκαν χθες (29/05) στο κλειστό της Νέας Σμύρνης, αλλά και τον Άρη.



Αναλυτικά τα όσα είπε…



Για τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού, στον τρίτο τελικό στο ΟΑΚΑ: «Δικαιώθηκα για αυτό που έλεγα. Έχουμε μάθει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και όχι να κάνουμε πολιτική και να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ο φίλος μου ο Σωτήρης Μανωλόπουλος είχε διαμαρτυρηθεί και μου έλεγε τι είναι αυτά που λέω. Έχω μάθει όμως να λέω την αλήθεια και έχω το θάρρος της γνώμης. Πολλοί άλλοι προέβλεψαν αυτό που είδα εγώ. Το έκανα με την εμπειρία μου και βλέποντας όλα τα παιχνίδια. Ο Ολυμπιακός έδειχνε πολύ καλύτερος, είχε ολοκληρωμένο ρόστερ, επέστρεψαν οι τραυματίες, έβγαλε ρυθμό, επιθετική προσαρμογή και υψηλότερο σκορ από τον Παναθηναϊκό».



Για το πώς θεωρεί πως θα συνεχιστεί η τελική σειρά: «Σε μια σειρά αγώνων που είναι στις τρεις νίκες ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί να κερδίσει τρεις φορές τον Ολυμπιακό. Στο πρώτο παιχνίδι παραλίγο να γίνει το «μπρέικ» και είδαμε πώς εξελίχθηκε στο τέλος. Ο Ολυμπιακός πήγε πάλι στο τέλος να αυτοκτονήσει, αλλά τώρα έχει το πλεονέκτημα έδρας και πιστεύω θα κάνει και την άλλη νίκη».



Για την ήττα του ΠΑΟΚ από τον Πανιώνιο, στη Νέα Σμύρνη: «Ο ΠΑΟΚ διέγραψε φέτος πάρα πολύ καλή χρονιά κι έκανε το 2-0 στο μικρό τελικό. Βέβαια, δεν έχει τόσο βαθύ ρόστερ και τόση εμπειρία και κάποια παιδιά δεν μπορούν να παίξουν τόσα παιχνίδια. Είναι λογικό να είναι κουρασμένα και να μην έχουν την ικανότητα να διακριθούν. Δεν είναι εύκολο να κερδίζει ς τον Πανιώνιο στην έδρα του. Με ενόχλησε που έχασε ο ΠΑΟΚ με κατεβασμένα χέρια, αλλά με ενόχλησε πιο πολύ που κάποιοι παίκτες προκλήθηκαν όπως γίνεται πάντα στο γήπεδο του Πανιωνίου. Είναι δύο τρεις κι έρχονται από πίσω και μιλάνε. Παλαιότερα, σε ένα ματς, μου είχαν σπάσει τα νεύρα και ήθελα να πηδήξω τα κάγκελα. Δεν θα μπορούσε να φανταστεί κανείς τι θα γινόταν. Δεν ακούγεται σε όλους, είναι σαν να σου φωνάζουν μέσα στο αφτί. Όταν έρχεται ένα παιδί από την Αμερική και τα πανεπιστήμια, που αυτά που γίνονται εδώ δεν συμβαίνουν εκεί, είναι ήρεμο παιδί και τα πάει εξαιρετικά, ποιος ξέρει τι άκουσε για να αντιδράσει έτσι. Για να προστατευτεί το παιχνίδι ίσως μπορούσε να τραβήξει τον παίκτη στον πάγκο ο προπονητής, καθώς η διαφορά ήταν μεγάλη».



Για την είσοδο του Ηλία Λιανού στο παρκέ, χθες (29/05): «Ο προπηλακισμός ξεκίνησε από τους παράγοντες και μπήκε ο κ. Λιανός. Μπορεί να μπει μέσα, αλλά δεν μπορεί να έχει τέτοια συμπεριφορά ιδιαίτερα απέναντι στον Τέλη Ζουρνατσίδη που είναι πολύ ευγενικό παιδί και διαμαρτύρεται πάντα με τόσο κόσμιο τρόπο που δεν προκαλεί ποτέ».



Για τον τέταρτο μικρό τελικό, που θα ακολουθήσει στην Πυλαία: «Την Κυριακή (01/06) μπορεί ο ΠΑΟΚ να ξεπεράσει τις δυσκολίες του παιχνιδιού. Ο Πανιώνιος είναι καλή ομάδα με πλήρες ρόστερ και μπορεί να ξεκουράζει παίκτες».



Για την πιθανότητα να πουλήσει ο Άρης τους νεαρούς παίκτες του: «Στεναχωριέμαι γιατί είναι εξαιρετικοί παίκτες, εξαιρετικά παιδιά και θα είναι μεγάλη απώλεια. Εάν τα οικονομικά είναι τόσο δυσάρεστα και δεν μπορούν να βρεθούν κάποια λεφτά να καλύψουν την ανάγκη του συλλόγου και να υπάρξει η άρση του απαγορευτικού των μεταγραφών ώστε να μπορέσει να ενισχυθεί η ομάδα, τότε δεν γίνεται αλλιώς».



Για τη διευθέτηση των οφειλών που υπάρχουν προς το πρόσωπό του από την ΚΑΕ Άρης: «Δεν έχω ειδοποιηθεί να πάω εγώ, αλλά έχω υπομονή και κατανόηση. Υπάρχουν οι άλλοι που είναι απατεώνες και κάποια στιγμή θα πω δημόσια τα ονόματά τους. Θα πω με ποιους υπέγραψα τη συμφωνία και τα χαρτιά και ακόμα μου κάνουν το παγόνι. Ειδικά εμένα που είμαι στην οικογένεια του Άρη και μου έκοψαν 18.000 ευρώ. Για τη ΣΑΡΙΣΑ μιλάω και για αυτούς που από τα μπροστά καθίσματα πουλάνε μούρη, όμως τις υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει δεν τις τηρούν. Κάποιον που τον είχα ενοχλήσει, είχε διαμαρτυρηθεί, τώρα που θα ακούσει και το όνομά του δημόσια να δούμε τι θα πει».



http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/05/blog-post_5760.html
 
Top