Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει μεταξύ των παικτών της ΑΕΚ όπως δήλωσε με σαφήνεια ο Ρόναλντ Βάργκας σε συνέντευξή του στη Live Sport. Ο μεσοεπιθετικός από τη Βενεζουέλα τόνισε πως η «Ένωση» μπορεί να διαχειριστεί το... σοκ της απόλυσης του Γκουστάβο Πογέτ και είναι ικανή να ξανακερδίσει τον Ολυμπιακό και να κατακτήσει το Κύπελλο, έστω και στο… άδειο ΟΑΚΑ.

Μεταξύ άλλων, ο Ρόναλντ Βάργκας μίλησε για:

-τα γκολ του στα ντέρμπι και το όνειρο να σκοράρει στον τελικό: «Αυτό που έγινε και στα τρία ντέρμπι ήταν απίστευτο για μένα. Κάθε παίκτης ονειρεύεται να σκοράρει και να κατακτήσει η ομάδα του το Κύπελλο. Ο Ολυμπιακός είναι δύσκολη ομάδα, αλλά δεν είναι αδύνατο να τον κερδίσουμε. Το έχουμε ξανακάνει. Πρέπει να μείνουμε στην ιστορία για την κατάκτηση του Κυπέλλου φέτος. Νικήσαμε τον Ολυμπιακό και μπορούμε να το ξανακάνουμε».

-το γκολ του κόντρα στον Ολυμπιακό: «Όταν ήμουν στην Καράκας ο προπονητής μου έλεγε πάντα να έχω στο μυαλό μου να παίρνω το ριμπάουντ. Στον αγώνα του ΟΑΚΑ ο Ντουρμάζ μού έλεγε πως δεν ήταν πέναλτι κι εγώ πως ήταν. Όσο μιλούσαμε, εγώ είχα το μυαλό μου στο πέναλτι, το εκμεταλλεύτηκα και κέρδισα το ένα βήμα που είναι σημαντικό για να μπεις πρώτος στην περιοχή. Οι παίκτες του Ολυμπιακού μάλλον ήταν χαλαροί γιατί ίσως πίστευαν ότι θα ευστοχήσει στο πέναλτι ο Μπουονανότε».


http://olympiacos-blog.blogspot.com/2016/04/blog-post390_30.html
 
Top