Η Σάσκια Χίπε έφτασε στην Ελλάδα τη Δευτέρα (29/8) το μεσημέρι και από αύριο θα τεθεί στη διάθεση του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς

Στην Ελλάδα βρίσκεται από τη Δευτέρα (29/8) το μεσημέρι η Σάσκια Χίπε. Η Γερμανίδα διαγώνιος έφτασε με πτήση από το Βερολίνο στο «Ελ. Βενιζέλος» και από το αεροδρόμιο μετέβη απευθείας στα γραφεία του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Σ.Φ.Π. στην Πλατεία Αλεξάνδρας. Το πρόγραμμα στη συνέχεια περιλάμβανε την πρώτη της γνωριμία με την ομάδα στο «Μελίνα Μερκούρη», ενώ από την Τρίτη (30/8) θα ενσωματωθεί στην προετοιμασία και θα τεθεί στη διάθεση του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς.

Στις δηλώσεις της στο osfp.gr η Σάσκια Χίπε τόνισε τα εξής: «Είμαι ενθουσιασμένη που ήρθα και θα ξεκινήσω προπονήσεις με την ομάδα. Που θα γνωρίσω τις συμπαίκτριές μου και το προπονητικό επιτελείο. Είμαι εντυπωσιασμένη από τις πρώτες εικόνες που έχω αποκομίσει ερχόμενη από το αεροδρόμιο. Στόχος μου είναι να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να πετύχει όλους τους στόχους κατακτώντας το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο στην Ελλάδα αλλά και να έχουμε πολύ καλές εμφανίσεις στην Ευρώπη».
http://olympiacos-blog.blogspot.com/
 
Top