'

Σύμφωνα, λοιπόν με τα όσα έχουν διαρρεύσει θα σας μεταφέρουμε τι ειπώθηκε από τους δύο πρωταγωνιστές και τι είπε ο 35χρονος παίκτης του Ολυμπιακού στους συμπαίκτες του μετά το φραστικό επεισόδιο, το οποίο είχε ως συνέπεια την κλήση του σε απολογία από την διοίκηση των ερυθρολεύκων.

Ζίκο: "
Θέλω να σου μιλήσω"

Στολτίδης: "Δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε κάτι".

Ζίκο: "Δεν μπορείς να το αρνηθείς, εγώ είμαι ο προπονητής σου. Θέλω να φύγεις από την προπόνηση. Δεν θέλω να είσαι εδώ".

Στολτίδης: "Εγώ δεν μπορώ να φύγω από μόνος μου. Εσύ αν το θέλεις μπορείς να με διώξεις. Γιατί αν δεν το κάνεις, εγώ δεν πρόκειται να κάνω κάτι. Αν με διώξεις έχει καλώς, αν όχι εγώ δεν πάω πουθενά! Εγώ ανήκω στην ομάδα και οφείλω να προπονηθώ".

Ζίκο: "Δεν είναι συμπεριφορά αυτή που έχεις απέναντι μου".

Στολτίδης: "Εσύ κάθεσαι και λες πράγματα για μένα που δεν ισχύουν. Εσύ βγήκες και είπες ότι ήμουν τραυματίας. Και μου μιλάς για την δική μου συμπεριφορά".

Κάπου εκεί επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι καθώς ήταν ορατός ο κίνδυνος να γίνουν ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Ο "Ιέρο" αποχώρησε για τα αποδυτήρια και ερωτούμενος από τους συμπαίκτες του για το συμβάν υποστήριξε τα ακόλουθα:

"
Έφυγα γιατί άρχισε να μου λέει και εμένα ψέματα. Ότι δηλαδή δεν τα είπε όπως τα έγραψαν στις εφημερίδες, ενώ εγώ τα είχα ακούσει από την τηλεόραση.

Το μόνο που του είπα είναι ότι δεν μπορεί να μου καταστρέφει την καριέρα τώρα στα 35 μου και του ζήτησα να μην ασχοληθεί ξανά μαζί μου. Ούτε άσχημα του μίλησα ούτε τίποτα. Είναι κακό να μη θέλω να ασχολείται μαζί μου;".


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εμείς πάντως πιστεύουμε τον Ιεροκλή....

ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΙΛΟΓΛΟΥ