Ε Ι Σ Η Γ Η Σ Η
ΘΕΜΑ : «Πρόσληψη προσωπικού για την κάλυψη εποχικών αναγκών τωνΑνταποδοτικών Υπηρεσιών του Δήμου».
Έχοντας υπόψη:
1) Το με Α. Π. Οικ. 1586/13-01-2012 έγγραφο του Υπουργείου
Εσωτερικών
2) Το γεγονός ότι ο Δήμος μας για την περίοδο Μαρτίου –Οκτωβρίου του έτους 2012 αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα σχετικά με την περισυλλογή των απορριμμάτων, την συντήρηση του Δημοτικού Φωτισμού και την ύδρευση.
Η αύξηση των προβλημάτων αυτών οφείλεται στην προσέλευση επισκεπτών κατά την περίοδο των εορτών και λόγω του επερχόμενου θέρους και στην αθρόα εγκατάσταση οικιστών και παραθεριστών στο νησί μας.
Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, ο Δήμος πρέπει επειγόντως να προσλάβει εποχικό προσωπικό σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 57 του Ν.2218/94 σε συνδυασμό με τις διατάξεις: της παρ.5 του άρθρου 6 του Ν.3146/2003 και της παραγράφου 1 του άρθρου 205 του Ν 3584/2007, γιατί : α)το προσωπικό που υπηρετεί με σύμβαση ορισμένου χρόνου αποχωρεί τον Μάρτιο και β)το τακτικό προσωπικό δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναφερόμενων αναγκών, και συγκεκριμένα πενήντα οκτώ (58) ατόμων των παρακάτω ειδικοτήτων. :
ΥΕ Εργάτες καθαριότητας (συνοδοί απορριμματοφόρων) 32
ΔΕ Οδηγοί (άδεια οδήγησης Γ΄ κατηγορίας) 15
ΔΕ Οδηγοί (άδεια οδήγησης Γ'+Ε΄ κατηγορίας) 4
ΔΕ Χειριστές μηχανημάτων (ομάδας Β' τάξης Γ') 2
ΔΕ Χειριστές μηχανημάτων (ομάδας Β' τάξης Δ') 3
ΔΕ Ηλεκτρολόγοι (εναερίτης) 1
ΔΕ Ηλεκτροτεχνίτες 1
Η πρόσληψη οκτάμηνης διάρκειας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν.2190/94, όπως αυτό έχει τροποποιηθεί και συμπληρωθεί μέχρι σήμερα.
Η δαπάνη που θα προκληθεί από την πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού θα καλυφθεί από πιστώσεις που έχουν προβλεφθεί στους κωδικούς 20-6041.000 ,
20-6054.000 και 20-6042.001 του Προϋπολογισμού του Δήμου μας οικονομικού έτους 2012 όπως αναφέρεται στην από 8/2/2012 βεβαίωση της Οικονομικής υπηρεσίας.
Ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών-Οικονομικών Υπηρεσιών Αποθήκης –Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Καπετανάκης Γρηγόριος |