Από το PIREASNEWS.GR
(Επιμέλεια : Σταύρος Λιλόγλου)
Είναι νέα, όμορφη, δυναμική, με «πιστεύω» που τα στηρίζει ακράδαντα. Αγαπά τη ζωή κι είναι υπέρμαχος αυτής. Δεν είναι φίλη με τη στασιμότητα και τα αυστηρά δεδομένα και κυνηγάει την αλλαγή. Ακόμα κι όταν είναι στις «μαύρες» της, βρίσκει δύναμη και συνεχίζει. Πιστεύει στην επικοινωνία από καρδιάς και θέλει να έχει δίπλα της ανθρώπους με πολλές πτυχές. 
Η Μίνα Ευαγγέλου γεννήθηκε στην Κέρκυρα στις 10 Απριλίου του 1987. Μεγάλωσε στην Πάτρα όπου μετακόμισε στην ηλικία των 5 ετών.Έχει σπουδάσει φύλαξη Μουσείων και αρχαιολογικών χωρώνΞεκίνησε το τραγούδι σε ηλικία 19 ετών και έχει συνεργαστεί με τους Κωνσταντίνο Γαλανό,Γιώργο Μάη, Βαλάντη και την Σάμπρινα. 
Ετοιμάζει την πρώτη δισκογραφική της δουλειά και φέτος τον χειμώνα θα εμφανίζεται στο Romeo της Πάτρας.

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να έχουν υγεία οι δικοί μου άνθρωποι!
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί; 
Το υποχρεωτικό διάβασμα για την πιστοποίηση του πτυχίου μου
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια; 
Πάντα με την παρέα μου ξεσπάω σε γέλια!!Όποτε καθημερινό φαινόμενο!
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι; 
Ο δυναμισμός μου(πιστεύω)

Το βασικό ελάττωμά σου; 
Ο παρορμητισμός μου
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια; 
Στης καρδιάς...
Η τελευταία φορά που έκλαψες; 
Χτες!
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο; 
Με την Ιωάννα της Λωρραίνης (Αν πρέπει κάτι να διαλέξω)

Ποιοι είναι οι ήρωες σου σήμερα; 
Χτες, σήμερα και... για πάντα η μητέρα μου...
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε; 
"Οι Μάρτυρες"
Το αγαπημένο σου ταξίδι; 
Η Ελαφόνησος
Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς; 
Η Λέντα Μάντα - Χρυσηίδα Δημουλίδου
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα; 
Την υπομονή και την δοτικότητα
…Και σε μια γυναίκα; 
Τον δυναμισμό(με μέτρο πάντοτε)
Ο αγαπημένος σου συνθέτης; 
Δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση, θεωρώ πως η Ελλάδα έχει πολλούς αξιόλογους σύνθετες και θα είναι άδικο να αναφέρω μόνο έναν
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους; 
Ανάλογα τα κέφια μου!
Το βιβλίο που σε σημάδεψε; 
Όσο αντέχει η ψυχή
Ο αγαπημένος σου ζωγράφος; 
Δεν έχω! 
Το αγαπημένο σου χρώμα; 
Το ροζ!

Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου; 
Ότι έχω ανθρώπους δίπλα μου να με αγαπάνε γι αυτό που είμαι
Το αγαπημένο σου ποτό; 
Η βότκα
Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Δεν μετανιώνω για τίποτα γιατί απ τα λάθη μου έμαθα...
Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα; 
Το ψέμα και την διπροσωπία
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία; 
Οι βραδινές βόλτες με το ποδήλατο μου
Ο μεγαλύτερος φόβος σου; 
Η απώλεια των δικών μου ανθρώπων και οι καρχαρίες!
Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα; 
Σε καμία, τα πάντα αντιμετωπίζονται 
Ποιο είναι το μότο σου; 
Τα πάντα γίνονται για κάποιον λόγο
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις; 
Χωρίς τύψεις
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει; 
Τι υπάρχει μετά..
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό; 
Ηρεμίας και επίτευξης των στόχων μου

 
Top