Για την οικογένειά του, μέλη της οποίας είναι μερικοί από τους πιο γνωστούς ηθοποιούς και μουσικούς και για το gay ζευγάρι που τον μεγάλωσε μιλά ο ....

Χρήστος Θηβαίος σε τηλεοπτική του συνέντευξη.



«Με μεγάλωσε ένα gay ζευγάρι. Λόγω του ότι μέναμε σε κοινόβια, όπως το σπίτι του ηθοποιού στη Βούλα, έφτασα σε πολύ μεγάλη ηλικία για να συνειδητοποιήσω ότι είναι κοινωνικά κατακριτέο να έχεις ομοφυλοφιλική προτίμηση. Μου φαίνονταν πάρα πολύ φυσικό», εξομολογήθηκε ο γνωστός καλλιτέχνης στην εκπομπή «Join US» που θα προβληθεί αύριο, Σάββατο.



Μιλώντας για τους συγγενείς του, ανέφερε: «Όλοι οι συγγενείς μου ήταν ηθοποιοί και μουσικοί. Ο πιο γνωστός της οικογένειας ήταν ο θείος μου, ο Αντώνης Παπαδόπουλος, ο «πύραυλος» στις ταινίες με τον Θανάση Βέγγο. Οι γονείς μου ήταν ηθοποιοί μπουλουκιών. Ο πατέρας μου ήταν τενόρος της λυρικής και μετά ερωτεύτηκε τη μάνα μου και μπήκε στο μπουλούκι. Γνώρισα μια μεγάλη οικογένεια. Είναι σαν να υπάρχουν δεσμοί αίματος, συνείδησης. Είναι συγγενής μου ο Κώστας Βουτσάς, η Μάρθα Καραγιάννη, η Σόφη Ζαννίνου».

 
Top