Μάρτιος του 2003 - τότε που το περιοδικό «Nitro», με αφορμή τις Απόκριες, έκανε μια φωτογράφιση-αφιέρωμα που έμεινε στην ιστορία....

Μερικοί από τους πιο διάσημους Έλληνες του καλλιτεχνικού χώρου, «παραδόθηκαν» στον φακό του Γιώργου Καλφαμανώλη, μεταμφιεσμένοι σε εμβληματικές φιγούρες της πολιτικής, της τέχνης, της παγκόσμιας κοινωνίας εν γένει, αλλά... και της προϊστορίας.«Guess Who» ήταν το concept, με τον Βασίλειο Κωστέτσο, την Τζένη Μπαλατσινού, τον Λάκη Λαζόπουλο, την Πέμυ Ζούνη και τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη να είναι μόνο μερικοί από αυτούς που τόλμησαν και μεταμορφώθηκαν ολοκληρωτικά.



Βασίλειος Κωστέτσος / Μέριλιν«Από παιδί είχα απόλυτη αγάπη για τη Μέριλιν. Με τρέλαινε ο απίστευτος ερωτισμός της… Είμαι πολύ ερωτικός, γι’αυτό μ’αρέσουν οι ερωτικοί άνθρωποι. Η απίστευτη ανασφάλεια, η συναισθηματική αστάθεια και η κατάθλιψή της είναι στοιχεία που έχω κι εγώ»



Τζένη Μπαλατσινού / Έλβις

«Δεν είμαι ο Έλβις, αντίθετα κέρδισα κάποτε σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού το βραβείο της πιο παράφωνης. Αν ήμουν ο Έλβις, πάντως, θα σταματούσα τα drugs και θα ζούσα ακόμα»



Γιώργος Μαζωνάκης / Τσε Γκεβάρα

«Είμαι σίγουρος ότι ο Τσε αν με έβλεπε θα σκεφτόταν: «Μου μοιάζει αυτός τώρα;». Πιτσιρικά με φώναζαν «Μαζώ», αλλά δε με είχαν ντύσει ποτέ Ζορό, όπως τα άλλα παιδάκια»



Βίκυ Καγιά / Μπαρμπαρέλα

«Αν είχα μια χρονομηχανή, θα γύριζα στη δεκαετία του ’60 σαν ροζ Κάντιλακ»



Λάκης Γαβαλάς / Τζίμι Χέντριξ

«Μ” άρεσε αυτή η μεταμφίεση, γιατί επιτέλους μια φορά είμαι πιο μαύρος από την αδελφή μου τη Νότα. Θα άλλαζα, όμως, τη ντάγκλα του, αν μπορούσα. […] Όταν πάτησε ο άνθρωπος το πόδι του στο φεγγάρι, ήμουν κάπου εκεί κοντά, αφού ήμουν τότε όπως και σήμερα: αστέρι!»Πέμυ Ζούνη / Χρυσοδάκτυλος

«Στη ζωή μου πάντα αναζητώ το ξάφνιασμα. Η ιδέα για τη μεταμφίεσή μου, με ξάφνιασε και το έκανα κέφι» Λάκης Λαζόπουλος / Παπάς

«Αντί για παπάς, εγώ θα ντυνόμουν «ο γνωστός-άγνωστος», με μια κουκούλα – που μου πάει κιόλας»Νόνη Δούνια / Κλεοπάτρα

«Η Κλεοπάτρα μ” αρέσει πολύ, ήταν μια γυναίκα-μυστήριο. Δεν θα άλλαζα τίποτα στον χαρακτήρα της, γιατί πολύ απλά δεν θα ήταν αυτή. Μια γυναίκα μοναδική στο είδος της!»

 
Top