Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «Thema People» ο Stan, μεταξύ άλλων, μίλησε για ένα περιστατικό που τον σόκαρε και το έζησε μαζί με την μητέρα του, στην οποία έχει μεγάλη αδυναμία.

Κι όλο αυτό, για να της αποδείξει πως δεν την ψώνισε, όπως πίστευε εκείνη…





"Η μητέρα μου νόμιζε ότι την είχα ψωνίσει μέχρι που την πήρα μαζί μου σε ένα live. Όταν φτάσαμε στο εμπορικό κέντρο, της είπα να πάμε από το ασανσέρ και όχι από τις σκάλες για να αποφύγουμε τον κόσμο. Μου είπε "τι είναι αυτά που λες;". Φτάσαμε στον χώρο της εκδήλωσης, ήταν μαζεμένα 300 άτομα και ξαφνικά άκουσα κραυγές και είδα μπροστά μου ένα πλήθος να ορμά καταπάνω μου», είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής, και συνέχισε λέγοντας «Όπως ήταν επόμενο, έχασα τη μητέρα μου με τις θαυμάστριες να μου τραβάνε τα μαλλιά και να κοιτούν, αν είχαν μείνει τρίχες στη χούφτα τους. Ε, όταν σου συμβαίνουν τέτοια περιστατικά τρομάζεις. Είμαι ήρεμος άνθρωπος και δεν κάνω επίδειξη, όμως αυτό με ξεπερνά".

 
Top