Κέντρο Λογοθεραπείας-Κώστας Κωνσταντινίδης, Οδός: Βουρνόβα 7/(Πλησίον Γηπέδου Ιωνικού, μπροστά από στάση Σπάθα λεωφορείων Αθήνας και πειραιά) , Νίκαια
Περιγραφή
... Γονείς και Εκπαιδευτικοί θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τους θεματικούς κύκλους "Τα συναισθήματά μου..... είμαι εγώ", "Μέσα σε σένα...βλέπω κι εμένα" και "Εγώ και η εικόνα μου", του προγράμματος “Τέχνη με στόχο την πρόληψη”*. Παράλληλα θα ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την αξία της πρόληψης της ψυχικής υγείας των παιδιών του Νηπιαγωγείου κα...ι του Δημοτικού, να ενημερωθούν για τον τρόπο με τον οποίο οι τεχνικές της Δραματοθεραπείας μπορούν να αξιοποιηθούν γι' αυτό το σκοπό και να δράσουν αποκτώντας προσωπική, βιωματική εμπειρία της μεθόδου. 
-Οι συμμετέχοντες παρακαλούνται να φοράνε άνετα ρούχα.


Ημέρα:11 Φεβρουαρίου
Ώρα: 7.30 μ.μ
Είσοδος:Ελεύθερη 
Δήλωση συμμετοχής στα τηλέφωνα: 6936917903 (ώρες 9:00-13:00) & 6938151629 (ώρες 17:00-21:00)


Συντονίστριες 
Άννα Λούζη, Ψυχολόγος - Δραματοθεραπεύτρια
Φωτεινή Καπή, Ψυχοπαιδαγωγός – Ηθοποιός-Δραματοθεραπεύτρια 


* Το πρόγραμμα εποπτεύεται από την Έφη Μπούρα (Ψυχολόγος-Δραματοθεραπεύτρια)Λεωφορεία από μετρό Αιγάλεω: 852, Λεωφορεία από Πειραιά (Εθνικής Αντιστάσεως): 814, 846, 847
Λεωφορεία από Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά: 800, 824, 825

*Στο πρόγραμμα "Τέχνη με στόχο την πρόληψη" το οποίο έχει διάρκεια 12 συναντήσεων τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να προάγουν την ψυχική τους υγεία, μέσα από τις ποικίλες δυνατότητες που προσφέρουν οι μύθοι, τα παραμύθια, οι κατασκευές, η ζωγραφική, η φωτογραφία και οι τεχνικές του δράματος . Θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα και θα ανακαλύψουν τρόπους έκφρασης και διαχείρισής τους, θα βιώσουν την ασφάλεια και την υποστήριξη που παρέχουν οι σχέσεις με τους άλλους και θα αντιληφθούν την αξία του να είναι κανείς διαφορετικός......άρα και μοναδικός.


Aυτό το άρθρο προέρχεται από το: http://neakeratsiniou.blogspot.com/2012/01/blog-post_4529.html#ixzz1kJ8KBEQU
 
Top