Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Β. Μαρινάκης τιμήθηκε για την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος στην ετήσια γιορτή που διοργανώθηκε χθες  από την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Πειραιά...στο Στάδιο Ειρήνης και φιλίας στο Νέο Φάληρο.
«Είμαστε πάντα κοντά στο πειραϊκό ποδόσφαιρο. Είμαστε πάντα δίπλα του και όσο μπορούμε βοηθάμε τα παιδιά. Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους στον Πειραιά, στην ΕΠΣ και το 2012 να συνεχιστούν οι επιτυχίες και να είναι περισσότερες από το 2011 δήλωσε ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού.

Μιλώντας τόνισε : «Μεγάλωσα και ζω στον Πειραιά, που αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο για μένα.
Η σχέση μου με τον Πειραιά είναι βαθύτερη. Κρατάει από τότε που γεννήθηκα και μεγάλωσα στην πόλη. Είμαι στον Πειραιά 24 ώρες την ημέρα. Το πειραϊκό ποδόσφαιρο για εμάς έχει ιδιαίτερη σημασία και είμαι σίγουρος ότι θα πάει όσο καλύτερα γίνεται και πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να αναβαθμιστεί ακόμη περισσότερο. Να ξέρετε ότι εγώ προσωπικά και ο Ολυμπιακός είμαστε δίπλα σας».
Κατά τα λοιπά η ΕΠΣΠ τίμησε την ΕΠΟ για την πρόκριση της Εθνικής ομάδα ποδοσφαίρου, αλλά και τον Φερνάντο Σάντος, ο οποίος δεν παρέστη στην εκδήλωση. Επίσης βραβεύτηκαν παίκτες που αγωνίστηκαν στις Μικτές της ΕΠΣ Πειραιά και τώρα αγωνίζονται στην Σούπερ Λίγκα.
 
Top