Η Ρίβερ Πλέιτ «καίγεται» για τον Χαβιέρ Σαβιόλα, ωστόσο ο σταρ του Ολυμπιακού τόνισε πως η επόμενη διετία του θα τον βρει μόνο στα «ερυθρόλευκα». Ενθουσιασμένος με τους Πειραιώτες.
Στον ραδιοφωνικό σταθμό της Αργεντινής «Radio La Red» μίλησε ο Σαβιόλα, με τη Ρίβερ Πλέιτ να τον θέλει και τον Αργεντινό τονίζει πως είναι ενθουσιασμένος στον Ολυμπιακό και τα επόμενα δυο χρόνια που θα έχει συμβόλαιο σκέφτεται μόνο πώς θα βοηθήσει τη νέα του ομάδα να φτάσει στους στόχους της.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην Ολυμπιακό. Στόχος μου να κάνω τα πάντα για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα. Εδώ το ποδόσφαιρο είναι σχεδόν ίδιο με την Αργεντινή. Ο κόσμος το αγαπάει πολύ. Θα ήθελα πολύ να επιστρέψω στη Ρίβερ, είμαι δεμένος με την ομάδα, ωστόσο αυτό μπορούμε να το πούμε μετά τα δυο χρόνια που έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.
Μίλησα με ανθρώπους της Ρίβερ και μου είπαν πως με θέλουν, αλλά ακόμα δεν είναι η στιγμή. Για να γυρίσω πρέπει να υπάρχουν και οι ιδανικές συνθήκες. Πότε δεν έχω κλείσει την πόρτα της Εθνικής ομάδας, αλλά πρωταρχικός μου στόχος είναι να βοηθήσω την ομάδα, στην οποία ανήκω. Πρώτα απ' όλα θέλω να επικεντρωθώ στον Ολυμπιακό», είπε μεταξύ άλλων.
 
Top