Η μπάλα της Ευρωλίγκας ήταν ο λόγος για τη νέα… αυτοκτονία της ΤΣΣΚΑ Μόσχας σε Φάιναλ Φορ σύμφωνα με τον Βίκτορ Χριάπα!



Ο αρχηγός της ΤΣΣΚΑ έχασε την μπάλα μέσα από τα χέρια του πριν το νικητήριο καλάθι της Μακάμπι από τα χέρια του Τάιρις Ράις και δήλωσε εκνευρισμένος πως: «Η μπάλα της διοργάνωσης είναι πάρα πολύ κακή. Η μπάλα ήταν κακή και κάναμε πολλά λάθη»!







http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/05/blog-post_463.html
 
Top