Ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε 59-74 εκτός έδρας του Άρη, έκανε το 2-0 και προκρίθηκε στα ημιτελικά των πλέι οφ της Α1, εκεί που θα αντιμετωπίσει τον Πανιώνιο έχοντας πλεονέκτημα έδρας.
Δείτε τα στιγμιότυπα από την αναμέτρηση του Άρη κόντρα στον Ολυμπιακό, ΕΔΩ
http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/05/highlights-59-74.html