Όλη του την προσοχή στη δουλειά που κάνει με τον Ολυμπιακό στο Ρέντη έχει ο Άλαν Πουλίδο, όπως δήλωσε στον "Γαύρο" και δεν έχει καμία διάθεση ν'ασχοληθεί με όσα γράφουν γι'αυτόν στο Μεξικό : 

«Επαιξα μερικά λεπτά και προσπάθησα να δώσω ό,τι καλύτερο μπορούσα. Συνεχίζω τη δουλειά, ώστε να είμαι έτοιμος για να πάρω κι άλλες ευκαιρίες. Είμαι σε μια μεγάλη ομάδα. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, κάτι που σημαίνει ότι πως κανείς παίκτης δεν μπορεί να επαναπαυθεί ότι έχει σίγουρη θέση. Προσωπικά θα συνεχίσω να δουλεύω με τον ίδιο τρόπο και στόχος μου είναι να βελτιώνομαι επί καθημερινής βάσης».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε για τα όσα αναφέρει ο μεξικανικός Τύπος: «Στο Μεξικό γράφουν και λένε διάφορα πράγματα για μένα, αλλά πλέον έχω μάθει να μην ασχολούμαι με αυτά. Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι ο Ολυμπιακός και επικεντρώνομαι στη δουλειά μου στην ομάδα για να κερδίσω περισσότερες ευκαιρίες. Τίποτα από τα υπόλοιπα που λέγονται δεν με ενδιαφέρει».
http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/10/blog-post_6292.html
 
Top