Δύο μήνες μετρά στο «Τhe Voice», αλλά έχει καταφέρει να τραβήξει επάνω του, όλα τα φώτα της δημοσιότητας...


 Ο λόγος για τον Βρετανό τραγουδιστή και νέο coach του talent show, Βoy George, που έκανε μία πικάντικη αποκάλυψη. «Έχω κοιμηθεί με τον Prince!», είπε ο τραγουδιστής και άφησε τους πάντες με το στόμα ανοιχτό. Οι παραγωγοί του show μάλιστα, αναγκάστηκαν να διακόψουν το γύρισμα.
Ο Boy George μαζί με τους υπόλοιπους coaches, Will.i.am, Ricky Wilson - frontman των «Kaiser Chiefs»- και την Paloma Faith συζητούσαν για τους διαγωνιζόμενους. Τότε ο Boy George, τόνισε: «Έχω κάνει ντουέτα με ορισμένους από τους μεγαλύτερους τραγουδιστές της soul στην ιστορία της μουσικής, όπως τους Luther Vandross και Smokey Robinson». Η Paloma τότε σχολίασε : «Αν ρίχνουμε μεγάλα ονόματα της σόουλ, έχω εμφανιστεί με τον Prince». O Boy George, δεν άφησε την ατάκα της Paloma να πέσει κάτω και προέβη στην αποκάλυψη: «Ξέχνα το αυτό αγάπη μου. Έχω κοιμηθεί με τον Prince!».


 
Top