Συνέντευξη παραχώρησε ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού και νυν της Αρμάνι Μιλάνο, Όλιβερ Λαφαγέτ στην ιστοσελίδα gazzetta.gr.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ :

Γεια σου Όλιβερ, τι γίνεται; Πως περνάς στο Μιλάνο;

«Είμαι χαρά κι όλα είναι πολύ όμορφα... Αυτό που μου λείπει σίγουρα, είναι η ζέστη και το διαρκές καλοκαίρι της Αθήνας! Εδώ έχει πιάσει αρκετό κρύο...»

Πως προέκυψε η συνεργασία με την Εμπόριο Αρμάνι; Περίμενες να μάθεις αν ο Ολυμπιακός θα ενεργοποιούσε τον όρο που του έδινε το δικαίωμα να ανανεώσει το συμβόλαιό σου και συζήτησες με τον ιταλικό σύλλογο, μόλις έμεινες ελεύθερος;

«Όχι σε καμία περίπτωση! Είχα αποφασίσει ότι δεν θα επέστρεφα στον Ολυμπιακό! Από τα μέσα της χρονιάς, είχα τις επιφυλάξεις μου και στο τελείωμα είχα ήδη κατασταλάξει! Όταν μου τηλεφώνησε ο coach Ρέπεσα, τον οποίο γνωρίζω από την περυσινή συμμετοχή μου στην Εθνική Κροατίας και μου περιέγραψε τον ρόλο, για τον οποίο με προόριζε στην ομάδα που σχεδίαζε να φτιάξει στο Μιλάνο, δεν δυσκολεύτηκα να πάρω την απόφασή μου! Νομίζω ότι τα αγωνιστικά μου χαρακτηριστικά ταιριάζουν περισσότερο στον τρόπο με τον οποίο καλούμαι να παίξω στην Εμπόριο Αρμάνι...»

Επομένως ενημέρωσες τους ανθρώπους του Ολυμπιακού για την επιθυμία σου να φύγεις ή περίμενες να εκπνεύσει η προθεσμία, "ελπίζοντας" ότι δεν θα ανανεωθεί το συμβόλαιό σου;

«Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι στις μέρες που μεσολάβησαν από το τέλος των αγωνιστικών μας υποχρεώσεων μέχρι την επιστροφή μου στην Αμερική, δεν εισέπραξα κάποια ιδιαίτερο σημάδι σχετικά με το μέλλον μου, ούτε μου είπε κανείς τίποτε για το αν συμπεριλαμβάνομαι στον σχεδιασμό! Από τη στιγμή, λοιπόν, που κατάλαβα ότι ο Ολυμπιακός δεν“καίγεται” να με κρατήσει, έκρινα ότι ίσως θα είναι καλύτερο να περιμένω μέχρι την ημερομηνία που προέβλεπε το συμβόλαιό μου...»

Γιατί δεν ήθελες να μείνεις;

«Δεν έχει να κάνει με το περιβάλλον της ομάδας, την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, τους παίκτες ή τους φιλάθλους. Όλα ήταν εξαιρετικά στον Ολυμπιακό, από την οργάνωση, τις εγκαταστάσεις, τους συμπαίκτες μου, τις συνθήκες ζωής και πραγματικά έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις! Απλά ήταν δύσκολο για μένα να μείνω...»

Από ποια άποψη; Να υποθέσω ότι ήθελες περισσότερο χρόνο συμμετοχής;

«Δεν ήταν ότι δεν είχα τον χρόνο που ήθελα, δεν μπορώ να το πω αυτό, γιατί στον Ολυμπιακό όλοι είχαν τις ευκαιρίες τους. Ούτε έχω τίποτε με τα υπόλοιπα παιδιά... Ίσα-ίσα ήταν οι καλύτεροι συμπαίκτες που είχα ποτέ στην καριέρα μου! Απλά, όταν συμφώνησα να έρθω στην ομάδα, προοριζόμουν για βασικός point-guard δίπλα στον Σπανούλη και τελικά κατέληξα να έρχομαι από τον πάγκο και να παίζω κάπου ανάμεσα στο “1” και το “2”! Δεν υπήρχε ξεκάθαρος ρόλος για μένα και αυτό ήταν κάτι που δεν μου άρεσε από την αρχή.»

Εξέφρασες ποτέ την διαφωνία σου ως προς τον τρόπο χρησιμοποίησής σου;

Όχι, γιατί έκρινα ότι δεν έπρεπε να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα, αν δεν τελειώσει η χρονιά. Σεβάστηκα το γεγονός ότι coach Μπαρτζώκας που με επέλεξε, έφυγε στο ξεκίνημα της σεζόν και ο coach Σφαιρόπουλος που με βρήκε στην ομάδα, προφανώς είχε τη δική του άποψη. Γι' αυτό λοιπόν και επέλεξα να παίξω για έναν προπονητή που θα μου επιτρέψει να αγωνίζομαι όπως έχω μάθει... Αλλά και πάλι, δεν έχω παράπονο από κανέναν στον Ολυμπιακό...»

Η συνεργασία σου με τον Σπανούλη πως ήταν;

«Άψογη! Είναι εξαιρετικός παίκτης και απόλυτος επαγγελματίας! Φοβερός σκόρερ, πολύ καλός πασέρ, δεν θεωρείται τυχαία ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους μπασκετμπολίστες... Άλλωστε, ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους συμφώνησα με τον Ολυμπιακό... Να παίξω δίπλα του...»

Ας αφήσουμε την περυσινή χρονιά κι ας έρθουμε στο τώρα... Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις από τη νέα σου ομάδα;

«Δεν έχουμε αρχίσει ούτε καν ικανοποιητικά από πλευράς απόδοσης, γιατί καλά-καλά δεν έχουμε κάνει ούτε 10 προπονήσεις όλοι μαζί, αλλά νομίζω ότι έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης και καλό θα είναι να μην ξεγράφουν όσοι βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα από τα πρώτα μας... Θα εκπλήξουμε πολύ κόσμο!»

Αυτό είναι μήνυμα για το ματς με τον Ολυμπιακό;

«Όχι απαραίτητα, αλλά σίγουρα θέλουμε να τον κερδίσουμε! Πιστεύω ότι θα είναι δύσκολο, όμως και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να κάνουμε το καλύτερο μας παιχνίδι μέχρι τώρα... Είναι ένας αντίπαλος με μεγάλη εμπειρία, που παίζει πολύ δυνατή και επιθετική άμυνα, έχει παίκτες νικητές και το κυριότερο, ξέρει να κερδίζει αυτού του είδους τα παιχνίδια, χωρίς να παίζει καλά! Είδατε το ματς στη Βιτόρια; Είχε πολύ μέτρια απόδοση, έχανε με διψήφια διαφορά για σχεδόν τρία δεκάλεπτα και ξαφνικά μέσα σε λίγα λεπτά, όχι απλά το γύρισε, αλλά πέρασε και μπροστά στο σκορ! Πραγματικά δεν περίμενα να χάσει αυτό το ματς, ακόμη και στην παράταση...»

Πως βλέπεις φέτος την πρώην ομάδα σου;

«Όταν μία ομάδα στηρίζεται πολύ στην άμυνα, έχει την εμπειρία, τις παραστάσεις και 2-3 μεγάλες προσωπικότητες, όπως ο Ολυμπιακός, τότε διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστατικά για να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο ελληνικό πρωτάθλημα και την Ευρωλίγκα. Θα του πάρει λίγο χρόνο, βέβαια, αλλά όταν θα προσαρμοστούν όλοι στο σύστημα του coach, τότε και πάλι θα είναι ασυναγώνιστος! Ειδικότερα αν συνεχίσει να παίζει έτσι ο Λοτζέσκι...»

Η αρχή, πάντως, προκάλεσε μία κάποια απογοήτευση στις τάξεις των φιλάθλων, κυρίως λόγω των δύο σερί ηττών στα ντέρμπι με τον αιώνιο αντίπαλο...

«Μπορώ να το καταλάβω γιατί στην Ελλάδα, πρέπει οπωσδήποτε να κερδίζεις αυτά τα ματς! Αν χάσεις έρχεται η καταστροφή... Θυμάμαι τι έγινε πέρυσι, κατά την επιστροφή μας μετά την ήττα στην πρεμιέρα, από τον Παναθηναϊκό για το Κύπελλο... Δεν σου κρύβω ότι αναρωτήθηκα αν “αυτό θα γίνεται πάντα, όταν χάνουμε;” (σ.σ.: εννοεί την “επιτροπή υποδοχής” στο ΣΕΦ από μερίδα οπαδών...)! Ευτυχώς που δεν ξαναχάσαμε ποτέ από το μεγάλο μας αντίπαλο... Γενικά, πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έρχονται οι ήττες νωρίς, δηλαδή τώρα, που δεν κρίνεται τίποτε και να υπάρχει χρόνος για βελτίωση, παρά στο τέλος...»

Σημαίνει κάτι ιδιαίτερο για σένα το αυριανό (σ.σ. σημερινό) παιχνίδι ή όχι;

«Δεν θα το 'λεγα! Απλά θα χαρώ που θα δω τους παλιούς μου συμπαίκτες και ιδιαίτερα τα φιλαράκι μου, τον Οθέλο Χάντερ! Μέχρι εκεί όμως! Μπαίνοντας στο γήπεδο, πρέπει να προσέξουμε τα λάθη, να μην τους δώσουμε ευκαιρία για εύκολα καλάθια και σίγουρα να κάνουμε καλά “μπλοκ-άουτ” για να μην επιτρέψουμε τις δεύτερες και τρίτες επιθέσεις του Ολυμπιακού, που είναι το μεγαλύτερό του πλεονέκτημα!»

Πριν σ' αποχαιρετήσουμε, ποια ήταν η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή σου με την “ερυθρόλευκη” φανέλα;

«Η καλύτερη, ήταν, μακράν, το 4ο ματς των πλέϊ-οφ με την Μπαρτσελόνα, όταν πήραμε τη νίκη και την πρόκριση στο φάϊναλ-φορ, με το τρίποντο του Πρίντεζη στην εκπνοή! Φοβερό συναίσθημα και εκπληκτικό ξέσπασμα στη συνέχεια, μέσα στο γήπεδο με τον κόσμο και στη συνέχεια στα αποδυτήρια! Η χειρότερη, σίγουρα η ήττα από τη Ρεάλ στον τελικό! Είχαμε δουλέψει τόσο σκληρά για να διεκδικήσουμε το τρόπαιο, φτάσαμε τόσο κοντά στο να το σηκώσουμε και πραγματικά η στενοχώρια ήταν πολύ μεγάλη!»


http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/10/blog-post_8721.html
 
Top