«Ημουν πάντα το καλό παιδί που πάντα έπαιρνα λίγα χρήματα» είπε ο Παύλος Χαϊκάλης μιλώντας σε πρωινή εκπομπή του ΕTV για τους μισθούς του σε τηλεοπτικές σειρές.
Τόνισε πως... είναι φθηνός για αυτό και έχει πάντα δουλειά, ενώ είπε ότι όταν έπαιζε στο 50-50 έπαιρνε πολύ λιγότερα από τους άλλους 2 συμπρωταγωνιστές του, τον Πέτρο Φιλιππίδη και τον Σάκη Μπουλά, ενώ αφηγήθηκε και ένα απίστευτο περιστατικό.

«Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, πιστεύω ότι δούλευα γιατί είμαι φθηνός. Έχω καταφέρει όλη μου η περιουσία να είναι ένα σπίτι, το οποίο έφτιαξα με δάνειο.

Ήμουν πάντα το καλό παιδί που πήγαινα για να στηρίξει τη δουλειά. Στο 50-50 η διαφορά μου οικονομικά με τους άλλους πρωταγωνιστές ήταν αρκετά μεγάλη. Όταν το έμαθαν τα παιδιά, σε κάποια στιγμή που μας ζήτησαν να κόψουν κι άλλο, προς τιμήν τους είχαν πει “Θα κόψετε από εμάς, όχι από τον Παύλο”.

Δεν πήγαινα ποτέ εκβιαστικά σε δουλειές».
 
Top