Στο ρεκόρ των 11 σερί νικών στάθηκε και ο Νταβίντ Φουστέρ μετά το 3-1 επί του Αστέρα Τρίπολης την Κυριακή.

«Είναι μια σημαντική ημέρα για μας», τόνισε ο Ισπανός μεσος του Θρύλου, ο οποίος ανέφερε ότι η ομάδα είναι έτοιμη για τα ματς που ακολουθούν σε Ελλάδα και Ευρώπη.

«Είμαι πάντα διαθέσιμος, όποτε η ομάδα με χρειάζεται», πρόσθεσε.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Νταβίντ Φουστέρ για τη νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης:

«Πάντα είναι δύσκολα τα παιχνίδια με τον Αστέρα Τρίπολης, είναι μια πολύ καλή ομάδα το αποδεικνύει τα τελευταία χρόνια και ειδικά στα τελευταία παιχνίδια που έχει πετύχει σημαντικές νίκες».

Για το άδειο Καραϊσκάκη: «Είναι αλήθεια πως δυσκόλεψαν τα πράγματα λόγω της απουσίας του κόσμου. Ήταν ένα κρύο γήπεδο και τα πράγματα είναι δύσκολα για εμάς όταν λείπει ο κόσμος, που είναι ένας έξτρα παίκτης για εμάς και ένα κίνητρο για να προσπαθούμε».

Για το ρεκόρ που πέτυχε η ομάδα: «Είναι αλήθεια πως είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Κάποιος μπορεί να πει πως είναι εύκολο, δεν είναι όμως. Είναι δύσκολο να το πετύχεις. Για αυτό το λόγο, θέλω να συγχαρώ τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή και τον κόσμο που είναι κοντά στην ομάδα. Είναι μια σημαντική ημέρα σήμερα».

Για την απόδοση του και το επίπεδο που βρίσκεται: «Είμαι πάντα διαθέσιμος να βοηθάω την ομάδα μου, όποτε με χρειαστεί. Είμαι εδώ για να βοηθάω τους συμπαίκτες μου, όποτε χρειαστεί ο Ολυμπιακός».

Για τα ματς που ακολουθούν σε Κύπελλο, πρωτάθλημα και Ευρώπη: «Είμαστε προετοιμασμένοι, πρέπει να δούμε το κάθε ματς ξεχωριστά. Εμείς βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι, που είναι για το Κύπελλο και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι. Το καθένα έχει την σημασία του. Δίνουμε βαρύτητα σε όλες τις διοργανώσεις, αλλά έχουμε και μια μεγάλη ευκαιρία να προχωρήσουμε σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/11/blog-post_3131.html
 
Top