Επίσημη πρόταση για την υποψηφιότητα του π.βουλευτή Β’ Πειραιά , Κανέλου Λάλου, σχετικά με την διεκδίκηση του ενοποιημένου δήμου ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ,έχουν καταθέσει μέλη και στελέχη των τοπικών οργανώσεων του ΠΑΣΟΚ, καθώς και πάνω από σαράντα ( 40) νυν και πρώην δημοτικοί σύμβουλοι των δήμων ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ.


Ο ίδιος ο κ. Λάλος , από την πλευρά του, έχει ήδη υποβάλει την αίτηση του, ώστε να διεκδικήσει την υποψηφιότητα της δημαρχίας ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ – ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ , αφού υπάρχει συστράτευση και υποστήριξη από όλα τα τοπικά στελέχη και μέλη των οργανώσεων του ΠΑΣΟΚ.

Συγκεκριμένα, ο κ. Λάλος δήλωσε πως :

«Είναι αυτονόητο από τη πλευρά μου, ότι θα σεβαστώ στο ακέραιο και θα στηρίξω στη πράξη, την όποια επιλογή κάνει ο πολιτικός μου φορέας για τον ενοποιημένο Δήμο ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ. Αποτελεί όραμα μου να ηγηθώ ενός ψηφοδελτίου Νίκης του ΠΑΣΟΚ. Θεωρώ ότι η εμπειρία και οι γνώσεις μου, είναι τα εχέγγυα για μια σταθερή, αναπτυξιακή πορεία του ενοποιημένου δήμου. Είμαι σίγουρος και χωρίς κανένα ενδοιασμό ότι μπορώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις μια τέτοιας θέσης. Εκτιμώ ότι μπορώ να συσπειρώσω τις μεγαλύτερες δυνάμεις, τις περισσότερες δυνάμεις λειτουργώντας ενωτικά για την παράταξη μου και θα έλεγα χωρίς ίχνος εγωισμού με την δική μου υποψηφιότητα μπορούμε να νικήσουμε στις δημοτικές εκλογές του Νοέμβρη. Έστω και αν είχα την παραμικρή αμφιβολία για την νικηφόρα-ενωτική υποψηφιότητα μου, όχι απλά δεν θα την διεκδικούσα, αλλά ούτε σαν σκέψη δεν θα πέρναγε από το μυαλό μου. Είμαι απόλυτα βέβαιος για τη νίκη! Θέλω να πιστεύω ότι κάποιοι φίλοι, και σύντροφοι , στελέχη της αυτοδιοίκησηςσε τοπικό και κεντρικό επίπεδο καθώς και στην ηγεσία του κόμματος θα μου εμπιστευτούν τα ηνία της παράταξης ώστε να την οδηγήσω στην Νίκη».

 
Top