Ο ηθοποιός Γιώργος Βασίλειου και π. Βουλευτής της Β΄ Πειραιά
...δεν διστάζει να απαντήσει επί προσωπικών στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ και αυτοβιογραφείται για pireasnews.gr
(ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΙΛΟΓΛΟΥ)

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;Όταν το μάθω θα στο πω.Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;Η καινούρια μέρα και τα ενδιαφέροντά της……Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;Δεν θυμάμαι……………Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;Η απομυθοποίηση του εαυτού μου έναντι του εαυτού μου.Το βασικό ελάττωμά σου;Προσπαθώ να μην έχω ελαττώματα που πληγώνουν τους γύρο μου…. …..πάντως ….καμιά φορά αντιδρώ με τρόπο που χάνω το δίκιο μου. Αυτό είναι πραγματικά ελάττωμα. Τις αξίες μου όμως …..έχω απαίτηση να τις σέβονται όπως εγώ σέβομαι τις αξίες των άλλων.Σε ποια λάθη δείχνεις τη...μεγαλύτερη επιείκεια;Στις ανθρώπινες αδυναμίες.Η τελευταία φορά που έκλαψες;Δεν θα σου πω ….και δείξε επιείκεια σε παρακαλώ ……(ανθρώπινη αδυναμία) ….καμιά φορά πρέπει να έχουμε μυστικά ακόμα κι από τον ίδιο μας τον εαυτό.Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;Δεν ταυτίζω ποτέ τον εαυτό μου με ότι θαυμάζω πολύ ……προτιμώ να είμαι καλός μαθητής ….. και να παίρνω θετικά στοιχεία και γνώσεις που με βοηθούν να ολοκληρώσω την δική μου ανθρώπινη προσωπικότητα.Ποιοι είναι οι ήρωες σου σήμερα;
Κανένας. Δεν υπάρχουν ήρωες σήμερα δυστυχώς ….πλην του προδομένου κατ΄ επανάληψη λαού. Μεγάλος ήρωας.
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
Ότι έχει σχέση με τον Τζάκ Νίκολσον. Πολύ μεγάλος
δημιουργός. Έξοχος. Απρόβλεπτος και αληθινός.Το αγαπημένο σου ταξίδι;Το ταξίδι που κάνει η σκέψη μου.Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;Πολλοί άστο. Έλληνες και ξένοι.Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;Να τιμάει τον λόγο του....Και σε μια γυναίκα;
Να είναι κυρία σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής της.
Ο αγαπημένος σου συνθέτης;Μάριος Τόκας.Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;Δεν τραγουδάω στο μπάνιο.Το βιβλίο που σε σημάδεψε;«Το ημερολόγιο»…. του ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΚΙ. Από τα 17 μου χρόνια. Σπουδαίος.Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;Θαλασσινός. Νταλί.Το αγαπημένο σου χρώμα;Τα χρώματα του ουρανού ….της θάλασσας …και το κοκκινοκαφέ της γης.Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;Τα παιδιά μου.Το αγαπημένο σου ποτό;Ότι έχει σχέση με το σταφύλι.Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;Για την ειλικρίνειά μου. Κάποιες φορές μου κάνει κακό.Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ' όλα;Το δήθεν.(Κουβαλάει αρρώστια και έπονται μύρια…….).Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;Ότι έχει σχέση με την θάλασσα ….και τον κήπο μου…..Ο μεγαλύτερος φόβος σου;Το αύριο των παιδιών…… Και Το αποτέλεσμα …….. των εξοντωτικών και άδικων οικονομικών μέτρων των κυβερνόντων έναντι των πολιτών.Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;Μόνον όταν δεν κάνει κακό σε αυτόν που το λέω.
Δεν μπορώ το ψέμα που προδίδει αξίες και ιδανικά. Προτιμώ την αλήθεια έστω κι αν είναι πολλές φορές σκληρή. Μπορώ να αντέξω την αλήθεια έστω κι αν σκοτώνει… όχι το ψέμα που κολακεύει σκοτώνοντας.
Ποιο είναι το μότο σου;Μηδένα προ του τέλους μακάριζε.
Και η λαϊκή ρήση…. «Όπως στρώσεις θα κοιμηθείς». Αυτό μου αρέσει γιατί ισχύει ακόμα κι όταν σου στρώνουν οι άλλοι. Ας πρόσεχες….. ο έλεγχος προς έγκριση δεν έβλαψε ποτέ.
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;Μην σκέπτεσαι τον θάνατο ώσπου να έρθει μόνος του όταν αποφασίσει εκείνος… η όταν τον προκαλέσεις….. η …όταν τύχει ….η …. όταν έρθει η ώρα …κι ως τότε ζήσε όσο μπορείς αυτά που μπορείς με σεβασμό και γνώση ……του ότι κάποτε θα έρθει….. αρχή και τέλος είναι η ζωή….Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;Ποια είναι η σχέση (όσον αφορά το πνεύμα και την ύλη) της δοκιμασίας και της αδυναμίας.Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;Θέλω να πιστεύω σε αυτήν που πρέπει να βρίσκετε ένας υγιείς και γεμάτος ανθρώπινες και κοινωνικές εμπειρίες άνθρωπος.
 
Top