Στα Κανάρια Νησιά βρίσκεται αυτή την περίοδο η Μάλμε, η οποία κάνει μια μίνι προετοιμασία για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει.



Ο Σάιμον Θερν από τη μεριά του, μίλησε στους Σουηδούς δημοσιογράφους, σημειώνοντας πως η ομάδα του δεν είχε καμία διαφορά με τη Γιουβέντους στο πρόσφατο παιχνίδι που έδωσε, ενώ αναφέρθηκε και στον τραυματισμό που είχε.



«Έχουμε πολύ καλή ομάδα με πολλές ικανότητες. Σε αυτή, πρέπει να τα βάζεις με τους καλύτερους για να πετύχεις. Στον αγώνα με τη Γιουβέντους δεν υπήρχε μεγάλη διαφορά. Μπορούσαμε να παίξουμε στα ίσα», ανέφερε ο Θορν και συνέχισε σχετικά με το συμβόλαιό του, που λήγει.



«Ναι, έχω σκεφτεί να φύγω, αλλά δεν θέλω να ακουμπήσω αυτή την ώρα την υπόθεση. Αν ήμουν σε όλο το Champions League, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Υπάρχουν ενδιαφέροντα και περισσότερες ευκαιρίες. Είναι δύσκολη η απόφαση που πρέπει να πάρω, αλλά δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα ακόμα. Είμαι σε μια κατάσταση, πάντως, που θα ήταν παράξενο να μην έχω εξετάσει κάποιες άλλες περιπτώσεις. Είμαι ποδοσφαιριστής, αλλά δεν θέλω να μιλήσω αυτή τη στιγμή για τις άλλες ομάδες. Τώρα είμαι παίκτης της Μάλμε. Είμαι περήφανος για αυτό που έχουμε κάνει. Είχα ένα προαίσθημα πως θα αλλάζαμε γρήγορα».



Συνεχίζοντας, σημείωσε. «Μπορώ να πάω στην Εθνική ομάδα και να παίξω σε μια από τις μεγάλες λίγκες. Είναι όνειρο και θα κάνω τα πάντα για να το πραγματοποιήσω. Δεν υπάρχει κάποιο άλλο επάγγελμα για να με εκφράζει. Άρα, πρέπει να είμαι σοφός τώρα».



Τέλος, αναφορικά με τον τραυματισμό του, κατέληξε. «Οι τραυματισμοί θα υπάρχουν συνεχώς. Προτιμώ ένα σπασμένο πόδι, από κάποια άλλη σοβαρή ζημιά. Κερδίσαμε το πρωτάθλημα το 2013 και εγώ έκανα καλή σεζόν. Μετά πήγα καλά στις αρχές του 2014 και πριν τραυματιστώ, ένιωθα σε πολύ καλή κατάσταση και πιο δυνατός από ποτέ. Τώρα είμαι πίσω και στην ίδια φόρμα. Δεν έχω παίξει τόσα πολλά παιχνίδια, αλλά είμαι καλά, προπονούμαι καλά, αλλά το να παίξω έναν αγώνα, αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό».





http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/11/blog-post_6475.html
 
Top