Ο Αντίνοος Αλμπάνης σε συνέντευξή του μίλησε για την εικόνα του και πώς άλλαξε ο χαρακτήρας του τα τελευταία χρόνια...

Υπάρχουν πράγματα για σένα που δεν τα ξέρει ούτε η αδελφή σου, με την οποία είστε πολύ δεμένοι;

«Όχι. Νομίζω ότι όσο πιο καλά κρύβεις ένα μυστικό τόσο πιο μεγάλο μέγεθος προσλαμβάνει μέσα σου και αυτό δεν είναι υγιές. Δεν έχω ζήσει ένοχες καταστάσεις ώστε να ντρέπομαι να τις μοιραστώ με τους ανθρώπους γύρω μου».
Έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια ο χαρακτήρας σου; Δείχνεις περισσότερο ανοιχτός σε σχέση με παλιότερα.

«Δεν πιστεύω ότι έχω αλλάξει τόσο πολύ. Εξοικειώθηκα με την πραγματικότητα της δουλειάς. Από την άλλη, μεγαλώνοντας ωριμάζω. Μικραίνουν οι αντιστάσεις μου και παύω να είμαι καχύποπτος με τους ανθρώπους. Ίσως να έχω αποβάλει τις περιέργειες μου».

Ήσουν περίεργος;

«Βέβαια. Η δουλειά μου με αγχώνει όταν τη ζω έντονα. Συναναστρέφεσαι με πολύ κόσμο και είναι εκ των πραγμάτων λίγο παράλογο να μοιράζεσαι τη ζωή σου με ανθρώπους για μία μόνο σεζόν».
Ποια είναι τελικά η πραγματικότητα του ηθοποιού;
«Όταν αποφοίτησα από τη σχολή, νόμιζα ότι η δουλειά μου θα ξεκινούσε και θα τελείωνε στις πρόβες και τις παραστάσεις. Στη χώρα μας όμως δεν είναι τόσο σύνηθες να έχουν οι ηθοποιοί κάποιον μάνατζερ. Έτσι καλούμαστε να διαχειριστούμε μόνοι μας την εικόνα μας και να πουλήσουμε μόνοι μας το προϊόν μας».

Πουλάς καλά το προϊόν «Αλμπάνης»;
«Πώς μπορώ να το ξέρω αυτό;».
Από το κασέ σου; Από τις προτάσεις που έχεις;
«Εν μέσω κρίσης, δεν υπάρχει κασέ. Ακόμα και τις καλές εποχές οι ηθοποιοί που αμείβονταν πλούσια ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα. Οι υπόλοιποι απλά ζούσαμε αξιοπρεπώς».
 
Top