Όλα όσα δήλωσε η γνωστή ηθοποιός. Η...
Βάσω Λασκαράκη μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ» και αποκάλυψε μεταξύ άλλων για τις τηλεοπτικές προτάσεις που έχει δεχθεί.

Φέτος εκτός από το «Σοι σου» του Alpha, όπου συμμετέχει, είχε και μια πρόταση από το Mega να παρουσιάζει το πρωινό. Είναι ένα είδος επιβράβευσης να της γίνονται πολλές προτάσεις;

«Δεν έχει σχέση με το πόσο καλά κάνω τη δουλειά μου, αλλά με το αν πιστεύει ο εκάστοτε παραγωγός ότι πουλάω».

Τη θεωρούν κορίτσι της διπλανής πόρτας; «Έτσι μου είπαν όταν πήγα στον Alpha. Δεν έχω καταλήξει αν είναι καλό ή κακό. Χαίρομαι όμως όταν μου λένε ότι είμαι προσιτή».

Στη βάφτιση της κόρης της υπήρχαν φωτογράφοι, αλλά φρόντισε ώστε να μη φανεί το πρόσωπο της σε κάποια φωτογραφία. Γιατί το έκανε; «Δεν είχα αρκετά χρήματα να κάνω τη βάφτιση σε κτήμα. Ζήτησα στους φωτογράφους να τραβήξουν κάποιες φωτογραφίες και να φύγουν. Δεν το έκαναν. Δεν ήθελα να χαλάσω μια ευτυχισμένη στιγμή μου. Παρ' όλα αυτά οι φωτογραφίες βγήκαν, αλλά ζήτησα να είναι θολό το πρόσωπο της Εύας. Δεν έχω τίποτα παράλογους φόβους, π.χ,, μην την απαγάγουν. Ο λόγος που δεν θέλω είναι γιατί το παιδί μπορεί να είναι βόλτα με τη γιαγιά του και να το πλησιάσει κάποιος που θα το έχει αναγνωρίσει και να το οικειοποιηθεί. Γιατί πρέπει η κόρη μου να περάσει κάτι τέτοιο;»

 
Top