Μετά από ένα μήνα στον Ολυμπιακό ο Σον Τζέιμς αρχίζει να δείχνει τον πραγματικό του εαυτό και δίνει μέσω του "Eurohoops.net" την... υπόσχεση ότι θα είναι ακόμα καλύτερος.

Αναλυτικά...

Για να βελτιωθείς σε οτιδήποτε και αν κάνεις στη ζωή σου, πρέπει να αποκτήσεις ένα εφόδιο που δεν κερδίζεται, ούτε εξαγοράζεται: την εμπειρία. Ο Σον Τζέιμς είναι ένας από τους πιο έμπειρους Αμερικανούς ψηλούς στο στυλ που είναι της… μόδας τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, μετά από χρόνια στο κορυφαίο επίπεδο με τη Μακάμπι και τη Μιλάνο, πέρασε κάποια προβλήματα τραυματισμών με τη μέση του και έτσι το καλοκαίρι υπέγραψε με τη Μπιλμπάο για να αγωνιστεί στο Eurocup. Ωστόσο, με το εντυπωσιακό ξεκίνημα που πραγματοποίησε στη σεζόν, έδειξε ότι αξίζει να επιστρέψει εκεί που ανήκει: στην ελίτ της Ευρωλίγκας.

Σε λίγες μέρες θα συμπληρώσει ένα μήνα στον Ολυμπιακό, αλλά μόλις απέναντι στη Μπαρτσελόνα έδειξε δείγματα του ταλέντου και μέρος όσων μπορεί να κάνει στο παρκέ. Αυτό λοιπόν, που απασχολεί τον Αμερικανό σέντερ είναι πως θα καλύψει όσο το δυνατόν γρηγορότερα το χρόνο εμπειρίας που χρειάζεται για να φθάσει το επίπεδο χημείας των συμπαικτών του.

Ολο αυτό το διάστημα κάνει βήματα προόδου και όπως λέει ο ίδιος, ένας από αυτούς που τον βοηθούν περισσότερο είναι πολύ μακριά από τον Πειραιά. Βρίσκεται στην άλλη άκρη της Ευρώπης, στο Μπιλμπάο, την πρώην του ομάδα. Είναι ο Γιώργος Μπόγρης.

“Ξέρει τι παίκτης είμαι εντός και εκτός παρκέ. Οταν ήρθα εδώ και αγχωνόμουν επειδή έπρεπε να μάθω όλα τα επιθετικά συστήματα μου έστελνε μηνύματα και μου έλεγε ” Είσαι καλός παίκτης. Πάρε το χρόνο σου και όλα θα γίνουν όπως πρέπει. Θα δουν τι παίκτης είσαι”. Είναι υπέροχο λοιπόν, που αυτό αρχίζει και συμβαίνει και βλέπουν όλοι τι μπορώ να κάνω” εξήγησε ο 32χρονος σέντερ.

Ηταν λοιπόν, η εμφάνιση του με τη Μπαρτσελόνα ένα είδος παρουσίασης των… προσεχών προς τους φίλους του Ολυμπιακού; “Οταν έρχεσαι σε ένα μεγάλο οργανισμό, πρέπει να προσαρμοστείς και να μάθεις όλα τα επιθετικά και αμυντικά συστήματα. Εγώ έπρεπε μέσα σε δυο εβδομάδες να μάθω ο,τι δουλεύουν οι συμπαίκτες μου από τον Αύγουστο. Οποτε είναι λογικό ότι μου πήρε λίγο χρόνο μέχρι να πλησιάσω το επίπεδο χημείας που έχουν οι συμπαίκτες μου. Είμαι σίγουρος πάντως πως όσο θα συνεχίζω να προπονούμαι μαζί τους θα γίνομαι καλύτερος”.

Ηδη αυτό φάνηκε στον αγώνα με τους Καταλανούς, όπου και πραγματοποίησε την καλύτερη του εμφάνιση από τότε που… έπιασε λιμάνι. Το μόνο που του λείπει λοιπόν, είναι η χημεία; “Ξέρω τους συμπαίκτες μου και αρκετοί από αυτούς είναι στο υψηλότερο επίπεδο εδώ και χρόνια, ενώ βρίσκονται μαζί στην ίδια ομάδα πολύ καιρό. Εγώ προσπαθώ να ταιριάξω μαζί τους και να βρω τη χημεία μου μαζί τους. Το επόμενο διάστημα πρέπει να μάθω από ποια μεριά τους αρέσει να περνούν τον αντίπαλο, από ποιο σημείο σουτάρουν, πως πασάρουν και όλες αυτές τις λεπτομέρειες που αφορούν όλους τους παίκτες. Θα μου πάρει λίγο χρόνο ακόμα, σίγουρα όμως, βελτιώνομαι”.

Μετά από ένα μήνα λοιπόν, στους ερυθρόλευκους μπορεί να δείξει ότι θα θυμίσει τον εαυτό του όπως στα χρόνια της Μακάμπι;

“Το θέμα είναι πια για μένα να νιώσω άνετα στον Ολυμπιακό. Ηδη νιώθω. Ημουν στο ισπανικό πρωτάθλημα και εκεί ήμουν αρκετά καλά. Ηρθα όμως, σε μια ομάδα που δεν είναι μικρή και πρέπει να μαθαίνω κάθε φορά πολλά πράγματα μέχρι να βγω στο παρκέ. Και ιδιαίτερα στην επίθεση. Σε αυτές τις ομάδες δεν συγχωρούνται τα λάθη. Ο Ολυμπιακός έχει πολλούς ταλαντούχους παίκτες σε κάθε θέση και είναι σίγουρο ότι κάθε λεπτό που αγωνίζεσαι πρέπει να αποδεικνύεις ότι το αξίζεις, διότι πάντα είναι κάποιος πίσω σου που μπορεί να κάνει καλύτερα τη δουλειά από σένα”.

http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/12/blog-post2067.html
 
Top