Χρόνιο «φλερτ» με τον Ολυμπιακό ο Γιοβάνοβιτς


Ο Μίλαν Γιοβάνοβιτς τονίζει και πάλι ότι θέλει να φορέσει την φανέλα του Ολυμπιακού, αλλά ως ποδοσφαιριστής της Λίβερπουλ δεν εξαρτάται από εκείνον. Φίλος μου ο Ντάρκο, σπουδαίος ο Μάρκο.


Το φλέρτ μεταξύ Γιοβάνοβιτς –Ολυμπιακού είναι αυτό που λέμε «κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια». Συγκεκριμένα από τότε που πρωτοπήγε στον Ερυθρό Αστέρα ο Ίλια Ίβιτς και τον πρότεινε στους ερυθρόλευκους, οι οποίοι να μεν τον ήθελαν, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν κάνει κάποια «ζεστή» κίνηση να τον αποκτήσουν.


Βέβαια, πλέον, ο «Γιόβα» είναι παίκτης της Λίβερπουλ και δεν εξαρτάται από εκείνον, όμως το θέμα του κασέ του είναι επίσης ένα «πρόβλημα». Αυτή τη στιγμή αμείβεται με τρία εκ. λίρες ετησίως, ένα ποσό απλησίαστο για τον Ολυμπιακό.


Ο Γιοβάνοβιτς τονίζει σήμερα στον «Πρωταθλητή» ότι επειδή έχει χάσει τη θέση του στην ενδεκάδα της Λίβερπουλ (μέχρι στιγμής έχει μόλις 5 παιχνίδια βασικός σε 16 συμμετοχές για όλες τις διοργανώσεις), θα έρχονταν… αύριο αν τον έδινε η ομάδα του.


«Δεν έχω κάτι στα χέρια μου από τον Ολυμπιακό. Αν γίνει πρόταση και δεχθεί η ομάδα μου έρχομαι άμεσα στην Ελλάδα. Δεν έκριψα ποτέ την επιθυμία μου να φορέσω τη φανέλα του Ολυμπιακού και ξέρω πολύ καλά τη σημαίνει να αγωνίζεσαι στο Καραϊσκάκη γι’ αυτόν τον σύλλογο. Αν με θέλει πραγματικά ο Ολυμπιακός, ξέρει που θα με βρει. Εγώ είμαι ανοικτός και περιμένω προτάσεις.


Στην Λίβερπουλ άλλαξαν αρκετά από το καλοκαίρι που ήρθα. Από την ιδιοκτησία της ομάδας μέχρι τον πάγκο. Έχω χάσει τη θέση μου στην ενδεκάδα, αλλά είμαι μαχητής και δεν θα σταματήσω να προσπαθώ και κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου», τόνισε μεταξύ άλλων ο Γιοβάνοβιτς που δεν δίστασε να μιλήσει και για τους δύο Σέρβους του Ολυμπιακού, Ντάρκο Κοβάσεβιτς και Μάρκο Πάντελιτς:


«Ο Μάρκο είναι σπουδαίος επιθετικός και το έχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια αγωνιζόμενος στα Ευρωπαϊκά γήπεδα και στην Εθνική. Για τον Ντάρκο, είναι σημαντικό για μένα ότι βρίσκεται στον Ολυμπιακό και το ίδιο θα αισθάνονται και στην ομάδα. Για μένα προσωπικά είναι πολύ σημαντική η παρουσία του στον Ολυμπιακό. Είναι καλός φίλος».

newsbeast

 
Top