Στα άκρα οδηγείτε πλέον η κόντρα του δημάρχου Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκου, με την 23άχρονη πρόεδρο της Α΄Δημότικης Κοινότητας Πειραιά Χάρις Ζηλάκου…


Όλα ξεκίνησαν όταν η κα.Ζηλάκου έθεσε υποψηφιότητα για την προεδρία της Α΄ δημοτικής κοινότητας όπου και εξελέγη πανηγυρικά αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τον εκλεκτό του κ.Μιχαλολιάκου…


Ο δήμαρχος Πειραιά της κοινοποίησε χθες με δικαστικό επιμελητή την διαγραφή της από τον συνδυασμό του κάτι που εξόργισε περισσότερο αναγκάζοντας την να αποστείλει δελτίο τύπου και να αποκαλεί τον δήμαρχο Πειραιά Ψεύτη.….


Το σχετικό δελτίο τύπου:


Σας γνωρίζω ότι, σήμερα 07/01/2011 και ώρα 20:00 βρήκα κάτω από την πόρτα της προηγούμενης κατοικίας μου, εξώδικη δήλωση του Δημάρχου κ. Βασίλη Μιχαλολιάκου, κοινοποιημένη από δικαστικό επιμελητή και με ημερομηνία κοινοποίησης 05/01/2011 και ώρα 13:00, περί διαγραφής μου από τον συνδυασμό.
Το αιτιολογικό της διαγραφής μου σύμφωνα με την εξώδικη δήλωση είναι, ότι δεν εφάρμοσα το άρθρο 89 του ν.3852/2010,που προβλέπει την παρουσία των 2/3 των μελών του συμβουλίου ως προϋπόθεση δημιουργίας απαρτίας και νομιμότητας της συνεδρίασης για εκλογή προεδρείου, παρότι ΔΗΘΕΝ μου ζητήθηκε από την παράταξη να μην προχωρήσω με απαρτία των 8 από τους 15.
Σε αυτό έχω να απαντήσω τα παρακάτω:
Πότε λέει την αλήθεια ο κ. Δήμαρχος;
Με το δελτίο τύπου της 02/01/2011,αμέσως μετά την εκλογή μου ως προέδρου, με το περιεχόμενο του οποίου, ο ίδιος αποφάσισε την διαγραφή μου και χωρίς συνεδρίαση της παράταξης, με την κατηγορία προς το πρόσωπό μου ότι επέδειξα αλαζονική και εγωκεντρική συμπεριφορά, ή με την εξώδικη δήλωσή του;
Κύριε Δήμαρχε, γνωρίζετε πολύ καλά ότι στις 02/01/2011, τρομοκρατήσατε και τους εννέα συμβούλους της πλειοψηφίας για να μην προσέλθει κανείς στη ψηφοφορία, ενώ προσπαθήσατε να παρέμβετε δια του κ. Μίχα και στην ελεύθερη βούληση δύο συμβούλων του συνδυασμού του.
Ούτε εσείς προσωπικά και κανείς από τους 64 συμβούλους της παράταξης μου ζήτησε να μην προχωρήσω στη συνεδρίαση στις 02/01/2011. Ουδέποτε μίλησα με κάποιον.
Αντίθετα, την Τετάρτη 05/01/2011, χωρίς συνεδρίαση της πλειοψηφίας, αρχίσατε να καλείτε τους συμβούλους του συνδυασμού να υπογράφουν την διαγραφή μου.
Έτσι, δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να απολογηθώ στους συναδέλφους μου για τα <<εγκλήματα>> που μου καταλογίζετε.
Σύμβουλοι οι οποίοι δεν με γνωρίζουν προσωπικά πέρναγαν και υπέγραφαν την διαγραφή μου χωρίς να με επιβαρύνει πολιτικός ή ηθικός λόγος διαγραφής.
Πείτε επιτέλους την αλήθεια!!


Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι κάνατε πράξη τις απειλές σας προς εμένα , που ξεκίνησαν στις 16/12/2010 και συνεχίστηκαν μέχρι τις 02/01/2011 θέλοντας δι΄εμού να πείσετε τους συμβούλους της παράταξης ότι εσείς είστε ο Καίσαρ και αυτοί οι μελλοθάνατοι.




Χάρις Ζηλάκου
Πρόεδρος Α΄Δημότικης
Κοινότητας Πειραιά
http://dimotikosafari.blogspot.com
 
Top