Ο Νταβίντ Φουστέρ παραδέχτηκε ότι είναι τιμή του που ο Βαγγέλης Μαρινάκης αναφέρεται με κολακευτικά λόγια στην ποδοσφαιρική του αξία. 

Ο ισχυρός άνδρας των «ερυθρόλευκων» είχε δηλώσει ότι ο πρώην επιθετικός της Βιγιαρεάλ είναι ο αγαπημένος του παίκτης και ο Φουστέρ τού απάντησε μέσω της εκπομπής «Θρυλικά Μεσάνυχτα» στο NovaΣΠΟΡ FM 94.6. «Θέλω να τον κάνω να αισθάνεται υπερήφανος για την επιλογή του». 

Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός μίλησε επίσης για την προσαρμογή του στην Ελλάδα, αλλά και για το ρόλο που έπαιξε ο Ερνέστο Βαλβέρδε ώστε αυτή να έρθει πιο ομαλά. Έπλεξε το εγκώμιο του τεχνικού των «ερυθρόλευκων», υποστήριξε ότι θαυμάζει τους οπαδούς του συλλόγου και αναφέρθηκε στους συμπαίκτες του, ξεχωρίζοντας αυτούς που του έχουν προκαλέσει την μεγαλύτερη εντύπωση. 

Η συνέντευξη του Νταβίντ Φουστέρ στα «Θρυλικά Μεσάνυχτα»: 

Ποιο είναι το μυστικό στην εκτέλεση των πέναλτι, διότι ως γνωστόν ο Ολυμπιακός είχε ξεκινήσει με τρία χαμένα πέναλτι. 

- Το σημαντικότερο είναι η αυτοσυγκέντρωση την ώρα της εκτέλεσης. Δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο μυστικό. Το μόνο που σκέφτομαι εκείνη την ώρα είναι να είναι καθαρό το μυαλό μου και να στοχεύω σε μία συγκεκριμένη γωνία ώστε να έχει το ανάλογο αποτέλεσμα. Έχω ήδη την εμπειρία των εκτελέσεων των πέναλτι από την Έλτσε και την δεύτερη ομάδα της Βιγιαρεάλ και θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας. Από την στιγμή που μπήκε το πρώτο, τα υπόλοιπα ήταν καθαρά θέμα ψυχολογίας και αυτοσυγκέντρωσης να έρθουν. 

Πώς είναι η νέα σου συνεργασία με τον Ερνέστο Βαλβέρδε; Είναι γνωστό πως ήσασταν μαζί και την περασμένη σεζόν στη Βιγιαρεάλ. 
- Ο Ερνέστο Βαλβέρδε έχει καταφέρει να περάσει μέσα μου όλες του τις εντολές και το τι ακριβώς θέλει από μένα μέσα στο γήπεδο. Είναι ένας προπονητής τον οποίο σέβομαι από θέμα εργατικότητας και δουλειάς μέσα στο γήπεδο και πραγματικά πιστεύει σε μένα. Το έκανε και πέρυσι στη Βιγιαρεάλ και ελπίζω να εξαργυρώνω την εμπιστοσύνη του με τις αποδόσεις μου μέσα στο γήπεδο. 

Τι συνέβη το περασμένο καλοκαίρι όταν όλη η Ελλάδα έψαχνε τον εκλεκτό του Ερνέστο Βαλβέρδε και ξαφνικά μία μέρα ακούσαμε όνομα Νταβίντ Φουστέρ. 

- Για μένα ήταν πραγματικά μεγάλη έκπληξη. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Με πήρε προσωπικά τηλέφωνο ο κύριος Βαλβέρδε και μου εξήγησε το πλάνο του και τον λόγο που με ήθελε στον Ολυμπιακό. Ήταν μία δύσκολη απόφαση για μένα διότι τα κοντινά μου πρόσωπα εξαρχής είχαν κάποιες ενστάσεις και αμφιβολίες. Επιπλέον είχα τρία χρόνια ακόμα συμβόλαιο με τη Βιγιαρεάλ και απλώς θεώρησα ότι ήρθε η στιγμή του τώρα ή ποτέ. Δηλαδή, ή τώρα θα έφευγα για πρώτη φορά στην καριέρα μου στο εξωτερικό ή ποτέ. Εν τέλει όλα πήγαν και πάνε πάρα πολύ καλά. Μεγάλο ρόλο στην προσαρμογή μου έχει παίξει η παρουσία του κυρίου Βαλβέρδε που από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Ολυμπιακό με έχει κάνει να μην αισθάνομαι καθόλου ξένος. 

Η προσαρμογή σου ήταν δύσκολη; 


- Σε κάθε καινούρια περιπέτεια, σε κάθε καινούρια σελίδα, ποδοσφαιρική και όχι μόνο, η προσαρμογή θέλει το χρόνο της. Στην προκειμένη περίπτωση, με βοήθησε πολύ το γεγονός ότι υπήρχαν πολλοί συμπαίκτες μου που μιλούσαν ισπανικά. Φυσικά και η παρουσία του κυρίου Βαλβέρδε έπαιξε το ρόλο της. Αλλά και στην καθημερινότητα πλέον έχω εθιστεί με την Ελλάδα διότι έχει το ίδιο κλίμα με την Ισπανία. Επίσης το φαγητό, τα ήθη και τα έθιμα μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό με της χώρας μου και πλέον νιώθω και εγώ Έλληνας. 

Ο κύριος Μαρινάκης είπε ότι ο Φουστέρ είναι ο αγαπημένος μου παίκτης. Εσύ πως εκλαμβάνεις αυτή την επιδοκιμασία από τον πρόεδρο του Ολυμπιακού; 
- Είναι μεγάλη τιμή για μένα ότι ο πρόεδρος μιλάει με τα καλύτερα λόγια για μένα. Φυσικά δεν θέλω να μείνω στις κολακείες του προέδρου. Το μόνο που θέλω είναι κάθε εβδομάδα να δείχνω τον πραγματικό μου εαυτό στο γήπεδο και να τον κάνω να αισθάνεται υπερήφανος για την επιλογή του. 

Βρίσκεσαι σε μία ομάδα που σε κάθε παιχνίδι έχει τουλάχιστον 30.000 κόσμο στην εξέδρα. Πραγματικά πιστεύεις ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού αποτελεί τον δωδέκατο παίκτη της ομάδας; 


- Δεν ήμουν συνηθισμένος σε τέτοιου είδους καταστάσεις. Από το πρώτο παιχνίδι που πάτησα το πόδι μου στο Καραϊσκάκη, αντιλήφθηκα την δύναμη της εξέδρας, την παρουσία και την ώθηση που δίνει ο κόσμος. Θεωρώ ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι δίπλα μας. Είναι ο δωδέκατος παίκτης. Τον θέλουμε σε κάθε παιχνίδι δίπλα μας να μας ενθαρρύνει και στα δύσκολα και στα εύκολα και πιστεύω ότι πραγματικά αξίζει το νταμπλ. 

Στη Βιγιαρεάλ και στην Έλτσε έπαιζες πίσω από τον επιθετικό. Αυτό ισχύει και φέτος. Αυτό πιστεύεις ότι είναι το κλειδί της αναγέννησής σου ή το γεγονός ότι ο Βαλβέρδε ξέρει ακριβώς πώς και πού θα χρησιμοποιήσει τον Νταβίντ Φουστέρ; 

- Ο κύριος Βαλβέρδε από την περυσινή σεζόν ουσιαστικά με είχε βαφτίσει μεσοεπιθετικό. Ήταν ακριβώς η θέση που έπαιζα στην Έλτσε την χρονιά που είχα σημειώσει 13 γκολ. Πέρυσι σε αυτή τη θέση στη Βιγιαρεάλ, στα πέντε-έξι παιχνίδια που έπαιξα βασικός σημείωσα τέσσερα γκολ και πιστεύω ότι είναι αυτή που μου ταιριάζει. Μου δίνει την δυνατότητα να ελίσσομαι στον κενό χώρο, να κερδίζω οποιαδήποτε μπάλα φεύγει από τον φορ κορυφής και γενικότερα μου δίνει την άνεση και την ελευθερία κινήσεων να βλέπω την εστία. Φέτος, πλην των πέναλτι, έχω δοκιμάσει να σκοράρω και με σουτ αλλά δεν έχει προκύψει μέχρι στιγμής. Είναι καθαρά θέμα χρόνου. Το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι σε αυτήν την θέση νιώθω… Νταβίντ Φουστέρ. 

Υπάρχει κάποιος άλλος ποδοσφαιριστής στο ελληνικό πρωτάθλημα που σου έχει κάνει εντύπωση; 


- Θα ήθελα να μιλήσω μόνο για την ομάδα μου. Πιστεύω ότι η περίπτωση του Μιραλάς είναι πραγματικά αξιόλογη. Η άνεση που κινείται στο γήπεδο και σκοράρει είναι ότι καλύτερο για οποιονδήποτε συμπαίκτη του. Εντύπωση μου έχει προκαλέσει ο Πάρντο που μας προσδίδει ασφάλεια, σιγουριά και σου δίνει την εντύπωση ότι παίζει πολλά χρόνια στον Ολυμπιακό.

Πηγή: sport-fm
 
Top