Από σχετικές δηλώσεις της Μαρία Τσακμάκη
Συμβούλου της 3ης Δημοτικής Κοινότητας Πειραιά


Ύστερα από 26 χρόνια που υπηρετώ την Τοπική Αυτοδιοίκηση και επτά φορές εκλεγμένη, επιθυμώ πολύ να είμαι υποψήφια για την Προεδρίας της 3ης Δημοτικής Κοινότητας του Ανατολικού Τομέα Πειραιά, όμως δεν μου επετράπη αυτό διότι ο Δήμαρχος κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος μου στέρησε το προβλεπόμενο εκ του Συντάγματος δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσαι.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του όταν διαμαρτυρήθηκα, εκείνος με απολυταρχικό τρόπο με απείλησε ότι εάν δεν υπακούσω και δεν ψηφίσω για την Προεδρία της 3ης Δημοτικής Κοινότητας Πειραιά, τον Σύμβουλο που εκείνος έχει επιλέξει, θα με διαγράψει.
Συνεπώς με την Δαμόκλειο σπάθη της διαγραφής επάνω στο κεφάλι των Συμβούλων ουδείς θα με ψήφιζε.
Εμένα όμως με αφήνει παντελώς αδιάφορη, για έναν και μοναδικό λόγο ότι ο κύριος Δήμαρχος δεν μπορεί να μου πάρει τίποτα, αφού δεν μου έχει δώσει απολύτως τίποτα. Την Προεδρία μου την στέρησε, αλλά ούτε την αγάπη των Φαληριωτών, ούτε την αρχοντιά, ούτε την αξιοπρέπειά μου μπορεί να μου πάρει, αυτά που λείπουν από κείνον όσα αξιώματα και αν αποκτήσει.
Αιτιολογώ την αρνητική μου ψήφο, στην εκλογή Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας, διότι εκτιμώ, ό,τι ο υποψήφιος για την Προεδρία του Συμβουλίου της δεν διαθέτει την απαιτούμενη εμπειρία, ως πρωτοεκλεγείς Αυτοδιοικητικός Σύμβουλος, από τις πρόσφατες εκλογές και δεδομένης της απειρίας των υπολοίπων Συμβούλων της Πλειοψηφίας εκτός της Συμβούλου κας Δανιήλ Ελένης και λόγω των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Δημοτική Κοινότητα (Νέο Φάληρο).
Με αίσθημα ευθύνης και τιμής προς τους Δημότες, καταψηφίζω την υποψηφιότητα του κυρίου Δημητρίου Αράπη ως Προέδρου του Συμβουλίου της 3ης Δημοτικής Κοινότητας του Ανατολικού Τομέα Πειραιά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, ακόμα και με την διαγραφή μου από τον Σύνδεσμο.
 
Top