Την έντονη αντίδραση των οπαδών του ΠΑΟΚ προκάλεσε ένα σχόλιο της Δήμητρας Αλεξανδράκη στο facebook. Το μοντέλο που δηλώνει οπαδός του Παναθηναϊκού, χρησιμοποίησε...



υβριστικά σχόλια εναντίον των φιλάθλων του ΠΑΟΚ μετά τον τελικό του Κυπέλλου (Διαβάστε κι ΕΔΩ).

Όπως ήταν αναμενόμενο, οπαδοί "στόλισαν" το μοντέλο με κοσμητικά επίθετα στις σελίδες της στο facebook αλλά και γενικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μετά τα δεκάδες σχόλια πού έλαβε, η Δήμητρα Αλεξανδράκη απάντησε:

Εχω λαβει παρα πολλα υβριστικα και απειλητικα σχολια και μηνυματα με αφορμη τους πανηγυρισμους μου για τη νικη της ομαδας μου. Καλως ή κακως εχω μεγαλωσει μεσα στα γηπεδα και σε μεγαλους αγωνες και η γλωσσα που χρησιμοποιω ειναι η ιδια που χρησιμοποιειτε ολοι εσεις (που τωρα με αποδοκιμαζετε) μεσα στα γηπεδα. Δεν θυμαμαι ποτε αγωνα που οι αντιπαλοι fans να μην βριζονταν μεταξυ τους! Δεν ξερω αν αυτο που πειραξε περισσοτερο ηταν και οι δικες μου βωμολοχιες ή η ηττα της αντιπαλης ομαδας. Οπως και να εχει εγω πανηγυρισα για την ομαδα μου με τον ιδιο τροπο που θα πανηγυριζατε ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ και θα λεγατε τα χειροτερα στους Αθηναιους βαζελους αν εχαναν το ματς. Δεν διαφερω απο κανεναν απο εσας τους κολημενους με τον ΠΑΟΚ ή οποιαδηποτε αλλη ομαδα! Αν δε σας κανω τον δρομο τον ξερετε... Οσο για τα απρεπη και χυδαια σχολια σας....την αγαπη μου!!








 
Top